ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تمام لحظاتی که تام هالند قصد اسپویل جنگ ابدیت را داشته ببینید

چهارشنبه, 12 اردیبهشت, 1397
تام هالند

توجه: ممکن است نوشته زیر برای فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت حاوی اسپویل باشد.

به گزارش میم ست تام هالند (Tom Holland) بازیگر نقش مرد عنکبوتی در انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) بار ها در مصاحبه هایی ناخواسته قصد انتشار اطلاعاتی در مورد این فیلم و به نوعی اسپویل کردن آن را داشته که بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) جلوی او را گرفته است. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود بندیکت کامبربچ در یک تور کنفرانس خبری از اسپویل داستان جنگ ابدیت توسط تام هالند جلوگیری کرد. نقطه اوج اولین دهه جهان سینمایی مارول جایی بود که فیلم جنگ ابدیت رسما به هواداران معرفی شد. و در طی آن تایتان دیوانه یعنی تانوس به عنوان بزرگترین قهرمان زمین به همه معرفی شد. هر چند این لحظه یکی از لحظات مهم فیلم بود، مسلما مهمترین موضوع فیلم جمع شدن همه قهرمانان در این مجموعه است، مخصوصا قهرمانانی که بار اول در فیلم حضور دارند مانند شخصیت دکتر استرنج با بازی بندیکت کمبربچ و مردعنکبوتی با بازی تام هالند است.

در طی این مدت ویدئو های جالب و خنده داری از بازیگران و عوامل فیلم منتشر شد که تلاش می کردند سوال خبرنگاران را طوری پاسخ بدهند که داستان فیلم لو نرود. در طول ساخت فیلم خیلی از بازیگران با مهارت خیلی بالایی سوال های خبرنگاران را می پیچاندند و بعضی هم فقط جواب سوال را نمی دادند، اما تام هالند در این زمینه خیلی خوب عمل نمی کرد. بعضی اوقات کلی فکر می کرد که حرف هایش اسپویل است یا نه. بعضی اوقات هم حرف هایش واقعا اسپویل بود و داستان فیلم را لو می داد.

در ویدئویی که جدیدا منتشر شده شما می توانید تمام لحظاتی را ببینید که تام هالند تلاش می کند اطلاعات فیلم را لو ندهد و یا مواقعی که او واقعا فیلم را اسپویل می کند و کامبربچ جلوی او را می گیرد. این لحظات بسیار خنده دار و جالب است.  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications