ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم کوتاه رورانس در جشنواره بین المللی فیلم آمریکا! / اولین حضور بین المللی فیلم سوگل رضوانی

شنبه, 22 دی, 1397
فیلم کوتاه رورانس

نخستین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه رورانس به کارگردانی سوگل رضوانی در جشنواره بین المللی فیلم آمریکا با عنوان سانتا باربارا رقم می خورد. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست و به نقل از ار روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه رورانس به کارگردانی سوگل رضوانی که پیش از این موفق به کسب جایزه بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران شود ، حضور خود در جشنواره‌ های بین ‌المللی را با رقابت در بخش مسابقه سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم آمریکا با عنوان "سانتا باربارا" آغاز خواهد کرد.

این فیلم کوتاه چهارده دقیقه ‌ای نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز می باشد.

این جشنواره که یکی از جشنواره ‌های مورد تایید آکادمی اسکار به شمار می آید، در این دوره ۸۳ فیلم کوتاه را از کشورهای مختلف جهان به نمایش می گذارد.

سوگل رضوانی دارای مدارک کارشناسی سینما گرایش فیلمنامه از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر ، کارشناسی ارشد هنر های زیبا (MFA)  گرایش فیلم از انستیتو هنر سانفرانسیکو می باشد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه رورانس آمده است:

"رعنا که درگیر رابطه ای عاطفی با بهرام همبازی تئاترش شده ، در شب آخر اجرا تصمیم می گیرد از مواجهه با واقعیت بگریزد."

عوامل اصلی ساخت فیلم کوتاه رورانس عبارتند از:

تهیه ‌کننده، کارگردان، نویسنده: سوگل رضوانی ، فیلمبردار: سینا کرمانی ‌زاده ، تدوین: پویان شعله ور ، موسیقی: صادق تسبیحی، صدابردار: علی ذوالفقاری ، صداگذار: زهره علی اکبری ، بازیگران: نسرین درخشان زاده ، ندا جبرائیلی ، محمد خاکساری ، عکس: سعید وکیلی ، مدیرتولید: سمیرا قریان‌ نژاد.

سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم آمریکا با عنوان "سانتا باربارا" از تاریخ ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه مصادف با دهم تا بیستم بهمن ماه در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

نظر شما در مورد عوامل و داستان فیلم کوتاه رورانس چیست؟ آیا این فیلم کوتاه می تواند جایزه ای از جشنواره بین المللی فیلم آمریکا کسب کند؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. 

فیلم کوتاه رورانس

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications