ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم کوتاه بهار اینجا نیست خود را برای جشنواره های خارجی آماده می کند

دوشنبه, 14 خرداد, 1397
بهار اینجا نیست

مصاحبه کارگردان فیلم کوتاه بهار اینجا نیست

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران سعید کرمی کارگردان فیلم کوتاه «بهار اینجا نیست» در مصاحبه ای بیان داشت: این فیلم کوتاه زمستان سال ۹۵ ساخته شد که پیش تولید و تولید آن نزدیک به ۲ ماه طول کشید و فیلمبرداری آن به طور کامل در تهران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اولین نمایش این فیلم کوتاه در جشنواره فیلم سلامت بود، تاکید کرد: اولین حضور بین المللی این فیلم کوتاه در جشنواره Starlight هندوستان در ۲ بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی و بهترین فیلمنامه کوتاه داستانی بود. این جشنواره اول ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد ماه در شهر حیدرآباد هندوستان به مدت ۲ روز برگزار شد.

این کارگردان بیان کرد: در تلاش هستیم تا حضور گسترده تری را در سطح بین المللی با این فیلم دنبال کنیم.

کرمی در پایان گفت: در خلاصه داستان بهار اینجا نیست آمده است سروش طبق قرار کاری و روزمره به خانه دوستش بهروز می رود ولی اینبار حقایقی عجیب از زندگی آنها برملا می شود که اتفاقاتی با خود به همراه دارد.

از جمله عوامل این پروژه عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان : سعید کرمی کشمرزی، بازیگران: رامین پرچمی، یاشار مومن زاده و پارمیس جعفر بگلو، مشاور فیلمنامه: کاوه سجادی حسینی، فیلمبردار: ناصر سجادی حسینی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: امیر ترابی، تدوین: علی گورانی، برنامه ریز: رها عقیقی، دستیاران کارگردان: مصطفی گودرزی، محمدرضا کشوری، صدابردار: سلیم پوربردباری، صداگذار: رامین ابوالصدق، عکاس: هاله بختیاری، مدیر تولید: اکبر کاظمی، جانشین تولید: سید محمد علی میرهاشمی.

منبع: مهرنیوز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications