ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم «متری شیش و نیم» تنها گزینه قطعی اکران نوروز ۹۸

دوشنبه, 6 اسفند, 1397
متری شش و نیم

به گزارش میم ست ، در حالی که این روزها سازندگان چند فیلم سینمایی حضور آثار خود در اکران نوروز ۹۸ را اعلام کرده‌اند، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید تنها گزینه قطعی نوروز امسال فیلم «متری شیش و نیم» است.

دومین فیلم سعید روستایی از جشنواره فجر امسال سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد. این در حالی‌ است که ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پیش از آغاز این رویداد سینمایی تأکید کرد که فیلم‌های حاضر در جشنواره اولویت اصلی برای اکران نوروزی هستند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با تأکید بر اینکه فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر از نگاه مردم تنها گزینه قطعی اکران نوروزی است، در این باره گفت: «فیلم منتخب مردم در جشنواره فیلم فجر همه ساله گزینه اصلی اکران نوروزی است و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست و این یکی از حسن‌هایی است که فیلم منتخب مردم دارد. قطع به یقین شورا چیدمان فیلم‌ها را بر اساس ژانرها تقسیم بندی می‌کند تا تنوع آثار باعث شود که مخاطبان دست بازی برای انتخاب داشته باشند.»

او با اشاره به تأثیر اکران نوروزی بر وضعیت سالانه سینمای ایران، توضیح داد: «نقشه راه ما برای نوروز همیشه تأثیرگذار بوده است زیرا اگر با یک جدول‌بندی مناسب حرکت کنیم خروجی گیشه بر صنعت سینمای کشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در واقع این دو موضوع با هم ارتباط دارند و باعث رونق صنعت سینما و جذب مخاطبان بیشتر در آینده می‌شوند. اکران نوروزی نیز از گیشه قابل قبولی برخوردار است.»

در روزهای گذشته بهرام توکلی کارگردان «غلامرضا تختی» در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که اکران فیلمش در نوروز ۹۸ قطعی شده؛ محمود رضوی تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز: رد خون» هم مشابه همین ادعا را مطرح کرده است.

نکته جالب اینکه به جز «غلامرضا تختی» و «ماجرای نیمروز: رد خون»، سازندگان «ژن خوک» و «قصر شیرین» نیز ظرف چند روز گذشته خبر از اکران قطعی فیلم‌هایشان در نوروز ۹۸ داده‌اند.

متری شش و نیم  متری شش و نیم پوستر متری شش و نیم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications