ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم لانتوری برای نمایش در چین به زبان چینی دوبله می شود

شنبه, 19 خرداد, 1397
لانتوری

لانتوری در چین

به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران فیلم سینمایی «لانتوری» پس از آماده سازی باند بین الملل این فیلم توسط محمد رضا دلپاک طراح صدای فیلم، دوبله‌ ی آن در کشور چین انجام خواهد شد. «لانتوری» در بیش از هفتاد و سه فستیوال جهانی به نمایش درآمده است. این فیلم که منتخب شش فستیوال رده الف جهانی برلین، کارلووی واری، ورشو، شانگهای، ماردل پلاتا و گوا است موفق به دریافت هفت جایزه جهانی شده است. این فیلم عاشقانه‌ای پرالتهاب در دل جامعه است. عشقی که به جنون ختم می‌شود. نوید محمدزاده، مریم پالیزبانو باران کوثری همراه با مهدی کوشکی، بهرنگ علوی و بهرام افشاری، رضا بهبودی و... از بازیگران این فیلم هستند. عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی است.

درباره فیلم

لانتوری فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده‌ است. فیلم با ۱۴۱ میلیون تومان فروش و ۲۰ سانس فوق‌العاده در اولین شب اکران خود، رکورد فروش سینمای ایران در شب اول اکران را جابجا کرد.

خلاصه داستان فیلم

نام این فیلم نام باند تبهکاری لانتوری است. لانتوری متشکل از سه مرد و یک زن است. آن‌ها اقدام به دزدی و زورگیری می‌کنند. سردستهٔ لانتوری پسری است به نام پاشا. او ناخواسته عاشق زنی به نام مریم می‌شود. اما پس از بی‌توجهی مریم وی اقدام به اسیدپاشی به صورت دختر می‌کند… نوید محمدزاده در نقش پاشا، مریم پالیزبان در نقش مریم، باران کوثری در نقش بارون، مهدی کوشکی در نقش ملک، بهرام افشاری یکی از اعضای لانتوری، رضا بهبودی، در نقش دکتر، بهناز جعفری در نقش دوست مریم، و فعال اجتماعی، فاطمه نقوی در نقش مادر دختر کشته شده، پریوش نظریه در نقش وکیل، نادر فلاح از بازیگران این فیلم هستند.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications