ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رقابت فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند/ فیلمی با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا!

چهارشنبه, 21 آذر, 1397
فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند
به گزارش میم ست ، فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند با دیگر آثار شاخص جهان به رقابت خواهد پرداخت. جدیدترین ساخته آرش لاهوتی در بخش سینمای جهان شانزدهمین جشنواره فیلم چنای شرکت می کند. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین‌ المللی فیلم هند که از ۱۳ تا ۲۰ دسامبر (۲۲ تا ۲۹ آذرماه) با حضور بیش از ۱۵۰ فیلم از بیش از ۵۹ کشور جهان و در ۶ سالن و با همکاری بنیاد تقدیر سینمای هند برگزار می ‌شود، روی پرده می رود. این جشنواره با نمایش فیلم ‌های منتخب سینمای جهان تلاش در ارتقاء سطح کیفی سینمای غیرتجاری دارد.
بیشتر بخوانید : ساخت فیلم گرگ و میش سگی / داستان مردی که فرزندان خود را فروخت!! فیلم روزهای نارنجی پیش از این در جشنواره مانهایم آلمان جایزه بهترین فیلم جشنواره با عنوان سینماگر بزرگ تازه وارد را از آن خود کرد و از هدیه تهرانی بازیگر زن فیلم نیز به صورت ویژه تقدیر شد. همچنین جایزه فیپرشی (فدراسیون بین ‌المللی منتقدان سینما) و جایزه کلیسای جهانی به اولین ساخته بلند آرش لاهوتی در این جشنواره رسید.
در چهارمین دوره جشنواره سینه ایران تورنتو نیز فیلم روزهای نارنجی توانست برنده جایزه بهترین فیلمنامه و جایزه بهترین بازیگر زن شود. فیلم روزهای نارنجی تاکنون در جشنواره ‌های بین ‌المللی دیگری از جمله بخش کشف چهل و سومین دوره جشنواره فیلم تورنتو و نوزدهمین دوره جشنواره فیلم کالگاری در کانادا ، بخش مسابقه اصلی چهاردهمین جشنواره فیلم زوریخ ، بخش مسابقه اصلی چهل و دومین دوره جشنواره سائوپائولو در کشور برزیل ، جشنواره فیلم‌ های عصیانگر تافی فست لهستان ، بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره مالاتیا در ترکیه و بخش مسابقه اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره مِد فیلم ایتالیا نیز به نمایش در آمده است. اولین اثر سینمایی آرش لاهوتی ، درباره آبان ، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی می باشد.

بازیگران فیلم روزهای نارنجی عبارتند از:

هدیه تهرانی ، علی مصفا ، مهران احمدی ، علیرضا استادی ، ژیلا شاهی ، رویا حسینی ، صدف عسگری ، لیلی فرهاد پور ، اکرم علمدار ، امین گلستانه و سیامک ادیب. عرضه و پخش بین ‌المللی فیلم روزهای نارنجی بر عهده محمد اطبایی (مستقل‌ های ایرانی) می باشد.

نظر شما در مورد شرکت فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند فیلم روزهای نارنجی در جشنواره بین المللی فیلم هند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications