ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نمایش فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول

یکشنبه, 13 آبان, 1397
فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول
به گزارش میم ست ، فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول (International Crime and Punishment Film Festival)  به نمایش در می آید. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول از ۹ تا ۱۶ نوامبر مصادف با ۱۸ الی ۲۵ آبان برگزار خواهد شد. در اکران فیلم درساژ که در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد پویا بادکوبه کارگردان و نگار مقدم بازیگر نقش گلسا حضور دارند. فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات برای دریافت جایزه Golden scale  با فیلم ‌هایی از کشورهای انگلستان ، روسیه ، ایتالیا ، رومانی ، کرواسی و فرانسه به رقابت خواهد پرداخت. هشتمین جشنواره جنایت و مکافات هر سال از منظر علوم و هنر سینما به طرح موضوعات مهم اجتماعی می ‌پردازد و موضوع منتخب این دوره برگزاری این رویداد، عدالت می باشد. فیلم درساژ به تهیه ‌کنندگی روح ‌الله برادری و سمیرا برادری پیش از این در جشنواره ‌های جهانی فجر ، برلین ، گرانادا ، سیدنی استرالیا ، شانگهای ، ملبورن ، افق‌ های نو لهستان ، ساخالین ، ونکوور ، کپنهاگ ، پیونگ یانگ ، فیلم ‌های عرب و جهان اسلام در آلمان و ملاقات با جنون تورنتو به نمایش درآمده و جوایز مهم و متعددی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین ، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای ، بهترین فیلم جشنواره استرالیا و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را از آن خود کرده است.

بازیگران اصلی فیلم درساژ عبارتند از:

علی مصفا ، شبنم مقدمی ، هوشنگ توکلی ، علیرضا ثانی‌ فر ، علیرضا آقاخانی ، سیامک ادیب ، جلال فاطمی ، لویی سیفی ، یسنا میرطهماسب ، باسط رضایی ، به ‌آفرید غفاریان ، شایان فصیح‌ زاده ، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم.

به نظر شما فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول می تواند جایزه Golden scale را از آن خود کند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم درساژ در هشتمین جشنواره جنایت و مکافات استانبول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications