ویدئوهای سایت

person

فیلم جدید بهنوش بختیاری پروانه نمایش گرفت ! / صدور پروانه نمایش برای “حمال طلا”

دوشنبه, 12 آذر, 1397
به گزارش میم ست ، فیلم جدید بهنوش بختیاری و همچنین فیلمی با بازی سعید آقاخانی و ژاله صامتی پروانه نمایش خود را از شورای پروانه نمایش دریافت کرده اند. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ، شورای پروانه نمایش فیلم ‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش ۲ فیلم سینمایی از جمله فیلم جدید بهنوش بختیاری به نام لالا کن به تهیه‌ کنندگی حسن کلامی و کارگردانی مصطفی قربان ‌پور با موضوع کودک و نوجوان و فیلم حمال طلا به تهیه‌ کنندگی منصور سهراب ‌پور و کارگردانی تورج اصلانی با موضوع اجتماعی صادر شده است. فیلم سینمایی لالا کن اثری اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان است.

در خلاصه داستان فیلم لالا کن آمده است:

"آرش پسرک رویاپردازی است که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد."

بازیگران اصلی فیلم لالا کن عبارتند از:

امین زندگانی ، بهنوش بختیاری ، پادینا رهنما و مریم سرمدی ؛ راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به ‌عنوان بازیگران کودک و نوجوان.

بازیگران فیلم حمال طلا عبارتند از:

سعید آقاخانی ، پیام احمدی نیا ، لطف‌الله سیفی ، ژاله صامتی ، امید روحانی ، امین آقا فرزانه ، علیرضا مهران ، حسن زاهدی ، داوود محمدآبادی ، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی.

در خلاصه داستان فیلم حمال طلا آمده است:

"رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌ شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می ‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می ‌کند."

نظر شما در مورد دیگر بازیگران فیلم جدید بهنوش بختیاری و عوامل و بازیگران فیلم حمال طلا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.