ویدئوهای سایت

person

آغاز فیلمبرداری فیلم گرمابه با بازی ویدا جوان و شاهد احمدلو / فیلمی در ژانر ترسناک !!

دوشنبه, 23 مهر, 1397
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، فیلمبرداری فیلم گرمابه از فردا (24 مهرماه) در لوکیشنی حوالی میدان شوش آغاز خواهد شد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی‌ است و در ژانر وحشت محسوب می‌ شود. از بازیگران فیلم گرمابه می توان شاهد احمدلو ، ویدا جوان ، کامبیز بنان ، ایسان حداد و پیام احمدی‌ نیا را نام برد.

داستان فیلم گرمابه به شرح زیر است:

" خانواده‌ای به دلیل  مشکلات مالی ناگزیر به سکونت در حمامی قدیمی می ‌شوند که 20 سال از متروک بودن آن می ‌گذرد. این خانواده پس از سکونت، متوجه اتفاقات عجیب و غریبی در حمام خانه می ‌شوند. آن‌ ها حضور موجوداتی انسان نما را حس می‌ کنند، زن قصه که در ابتدا احساس می ‌کند دچار توهم شده ، با همسر خود موضوع را مطرح می‌ کند اما همسرش ، داستان را جدی نمی ‌گیرد. در داستان متوجه می ‌شویم که موجودات به دنبال تسخیر فرزند ٧ ساله آن‌ ها هستند. زن که می‌ بیند همسرش حرف های او را باور نمی ‌کند خود به تنهایی شروع به مبارزه با آن‌ موجودات می ‌کند و .... "

دیگر عوامل فیلم گرمابه عبارتند از:

تهیه کننده: فرهاد عشاق الحسین ، نویسنده و کارگردان: سروش حسین جانی ، مدیر فیلمبرداری: مانی عطشانی ، منشی صحنه: فرشته عروجی ، مدیر تولید: احمد معمار پور ، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه ، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی ، مشاور کارگردان: کسرا اتشی ، دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه ریزی: محمد تیموری ، مدیر تدارکات: علیرضا یار محمدی ، مجری طرح: علیرضا حسن پور ، گریم: صفورا صفاری ، بازیگردان: امید رضا سپهری ، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محیا قلی زاده ، دستیاران صحنه: ماریا مشکات ، علیرضا نیکخواه ، دستیار لباس: پرستو شفیعی.

نظر شما در مورد بازیگران ، داستان ، عوامل و فیلمبرداری فیلم گرمابه چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.