ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آغاز فیلمبرداری فیلم گرمابه با بازی ویدا جوان و شاهد احمدلو / فیلمی در ژانر ترسناک !!

دوشنبه, 23 مهر, 1397
فیلمبرداری فیلم گرمابه
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، فیلمبرداری فیلم گرمابه از فردا (24 مهرماه) در لوکیشنی حوالی میدان شوش آغاز خواهد شد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی‌ است و در ژانر وحشت محسوب می‌ شود. از بازیگران فیلم گرمابه می توان شاهد احمدلو ، ویدا جوان ، کامبیز بنان ، ایسان حداد و پیام احمدی‌ نیا را نام برد.

داستان فیلم گرمابه به شرح زیر است:

" خانواده‌ای به دلیل  مشکلات مالی ناگزیر به سکونت در حمامی قدیمی می ‌شوند که 20 سال از متروک بودن آن می ‌گذرد. این خانواده پس از سکونت، متوجه اتفاقات عجیب و غریبی در حمام خانه می ‌شوند. آن‌ ها حضور موجوداتی انسان نما را حس می‌ کنند، زن قصه که در ابتدا احساس می ‌کند دچار توهم شده ، با همسر خود موضوع را مطرح می‌ کند اما همسرش ، داستان را جدی نمی ‌گیرد. در داستان متوجه می ‌شویم که موجودات به دنبال تسخیر فرزند ٧ ساله آن‌ ها هستند. زن که می‌ بیند همسرش حرف های او را باور نمی ‌کند خود به تنهایی شروع به مبارزه با آن‌ موجودات می ‌کند و .... "

دیگر عوامل فیلم گرمابه عبارتند از:

تهیه کننده: فرهاد عشاق الحسین ، نویسنده و کارگردان: سروش حسین جانی ، مدیر فیلمبرداری: مانی عطشانی ، منشی صحنه: فرشته عروجی ، مدیر تولید: احمد معمار پور ، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه ، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی ، مشاور کارگردان: کسرا اتشی ، دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه ریزی: محمد تیموری ، مدیر تدارکات: علیرضا یار محمدی ، مجری طرح: علیرضا حسن پور ، گریم: صفورا صفاری ، بازیگردان: امید رضا سپهری ، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محیا قلی زاده ، دستیاران صحنه: ماریا مشکات ، علیرضا نیکخواه ، دستیار لباس: پرستو شفیعی.

نظر شما در مورد بازیگران ، داستان ، عوامل و فیلمبرداری فیلم گرمابه چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلمبرداری فیلم گرمابه فیلمبرداری فیلم گرمابه فیلمبرداری فیلم گرمابه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications