ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فروش بلیط های فیلم سولو : داستانی از جنگ ستارگان از امروز رسما آغاز شد

جمعه, 14 اردیبهشت, 1397
بلیط های فیلم سولو
به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود فروش بلیط های فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) رسما شروع شد. اسپین اف جنگ ستارگان که راه سخت و طولانی را تا به اینجا طی کرده تا چند هفته دیگر به روی پرده سینماها خواهد رفت. تقریبار همه می دانند که سولو با مشکلات ساخت غیرمعمولی روبرو شد. مثلا اخراج فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) از کارگردانی چهار ماه قبل از شروع ساخت فیلم و سپردن آن به دست ران هاوارد (Ron Howard). هاواردی که برنده جایزه اسکار است. خوشبختانه کارها زیر نظر هاوارد خوب پیش رفت. و کمپانی لوکاس فیلم چندماه اخیر مشغول ساخت کمپین های تبلیغاتی برای فیلم بود. در حالی که هنوز مدتی مانده تا مشخص شود سولو فیلم موفقی است یا نه، بسیاری از هواداران و طرفداران جنگ ستارگان قصد دیدن فیلم در هفته اول اکران را دارند. تنها چیزی که باید منتظرش می شدند بلیط های فیلم سولو بود که بنظر آن هم در دسترس است.

تاریخ شروع فروش بلیط های فیلم سولو

حساب توئیتر جنگ ستارگان بیانیه ای منتشر کرد که هواداران می توانند صندلی هایشان را در Fandango رزرو کنند. اینکه فروش بلیط های فیلم سولو در تاریخ چهارم می (14 اردیبهشت) شروع شد اتفاقی نبوده است. همانطوری که اکثر هواداران می دانند، این روز به روز جنگ ستارگان معروف است؛ جمله معروف "باشد که نیرو و انرژی دنیا همراه تو باشد (May the Fourth be with you)". و این اتفاق فرصتی است برای هواداران تا تعطیلاتشان را جشن بگیرند.

پیش بینی می شود که سولو در اکران افتتاحیه آخر هفته 150 میلیون فروش داشته باشد. درست همان مقداری که روگ وان فروخته بود. این پیش بینی ها کمی قبل تر از تریلر نهایی فیلم و تبلیغات تلویزیونی اعلام شد، بنابراین بنظر می رسد فروش واقعی کمی بیشتر از این پیش بینی ها باشد.

سولو در سطح نیرو برمی خیزد (The Force Awakens) و آخرین جدای (The Last Jedi) طرفدار و مشتاق ندارد ولی بنظر می رسد با تبلیغات و شخصیت های جالبی که در آ حضور دارند فروش فوق العاده ای داشته باشد. نظر شما در مورد این فیلم چیه؟ آیا مثل فیلم های دیگر جنگ ستارگان می تونه موفق باشه؟ بلیط های فیلم سولو بلیط های فیلم سولو  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications