ویدئوهای سایت

person

فروش فیلم های هالیوود: غوغای فیلم ونوم در گیشه سراسر جهان

سه شنبه, 17 مهر, 1397

به گزارش میم ست با اکران دو فیلم جدید، آخر هفته‌ای پررونق در گیشه آمریکای شمالی رقم خورد و فیلم ونوم (Venom) با بازی تام هاردی (Tom Hardy) با ۸۰ میلیون دلار فروش در سه روز اول اکران، رکورد افتتاحیه در ماه اکتبر را شکست. ستاره‌ای متولد شده (A Star Is Born) دیگر فیلم جدید هفته هم درآمد قابل توجهی به دست آورد.

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود فیلم ونوم که در دنیای مرد عنکبوتی می‌گذرد، در ۴۲۵۰ سالن روی پرده رفت و ۸۰ میلیون دلار فروخت. رکورد فروش افتتاحیه در ماه اکتبر متعلق به فیلم «جاذبه» بود که در سال ۲۰۱۳ بیش از ۵۵ میلیون دلار کسب کرده بود. همچنین «ونوم» بعد از «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» دومین افتتاحیه موفق سال را به نام خود زد. ۵۹ درصد از تماشاگران فیلم ونوم مرد بودند و فقط ۳۶ درصد از آنها بالای ۲۵ سال سن داشتند.

در بازار خارجی هم «ونوم» با نمایش در ۵۸ کشور توانست بیش از ۱۲۵ میلیون دلار به جیب سازندگانش بریزد و رده اول را به نام خود کند.

«ستاره‌ای متولد شده» ساخته بردلی کوپر با بازی او و لیدی گاگا که بازسازی فیلم کلاسیکی به همین نام است، با بیش از ۴۱ میلیون دلار فروش در آخر هفته در رده دوم جدول پرفروش‌ها ایستاد.

این فیلم با موضوع موسیقی در سطح بین‌المللی هم ۱۴ میلیون دلار از ۳۱ کشور به دست آورد و بیشترین درآمدش از انگلستان با ۵.۳ میلیون دلار بود.

انیمیشن «پا کوچیک» محصول برادران وارنر با ۱۴.۹ میلیون دلار از دومین آخر هفته اکرانش در رده سوم ایستاد و مجموع فروشش بعد از ده روز به ۴۳ میلیون دلار رسید.

فیلم کمدی «مدرسه شبانه» در دومین آخر هفته نمایش حدود ۵۵ درصد از تماشاگران خود را از دست داد و با ۱۲.۲ میلیون دلار چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

«خانه‌ای با ساعت در دیوارهایش» محصول یونیورسال هم با ۴۲ درصد افت فروش وارد سومین هفته اکران شد و ۷.۳ میلیون دلار فروخت. کل مبلغ فروش این فیلم در آمریکای شمالی به ۵۵ میلیون دلار رسیده است.

بنظر شما فیلم ونوم چه رکوردی را در پایان اکرانش را به ثبت می رساند؟
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.