ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

عکس های جدید فیلم سونامی با بازی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان

چهارشنبه, 16 خرداد, 1397
سونامی

عکس های جدید فیلم سونامی

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران ده روز مانده به پایان سونامی جدیدترین تصاویر صحنه و پشت صحنه منتشر شد. شما می توانید این عکس ها را در پایین این نوشته مشاهده کنید. فیلمبرداری فیلم سونامی نخستین ساخته سینمایی میلاد صدرعاملی در ده روز آینده به پایان می‌رسد. رسول صدرعاملی تهیه کننده فیلمبا انتشار تصاویری از فیلم نوشت: و سونامی می رود تا بشود فيلمی ماندگار در تاريخ سينمای ايران ، كمتر از ده روز به پايان فيلمبرداريش مانده است و فيلم را كه ببينيم چاره ای نيست جز احترام گذاشتن به بازيگران و گروهی همه جوان ، كه در احترام گذاشتن به مخاطب كم نگذاشته اند و با همه توانشان تلاش كرده اند ، همه توان اشان ، خسته نباشيد بچه ها بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه این فیلم را علی اصغری و میلاد صدرعاملی به طور مشترک به نگارش درآورده‌اند که یک درام ورزشی است و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد. این فیلم سینمایی محصول موسسه فرهنگی، هنری سبز میلاد فیلم است. چندی پیش نیز هادی ساعی قهرمان المپیک تکواندو نیز در پشت صحنه این فیلم حضور پیدا کرده بود.

بازدید هادی ساعی از پشت صحنه فیلم سونامی

این قهرمان تکواندو درباره ساخت درام‌های ورزشی گفت: خلا فیلم های ورزشی در سینمای ایران حس می‌شود. خیلی از مردم هستند که به سختی های یک ورزش حرفه ای واقف نیستند، پشت صحنه تمرین های سخت، فشارها و استرس ها را نمی بینند. من فکر می کنم که «سونامی» می تواند مردم را با آن زوایا آشنا کند.

هادی ساعی در پایان این دیدار گفت: سال های سال است در حوزه فیلم های ورزشی، فیلمی ساخته نشده است و امیدوارم این فیلم باعث شود تا کارگردان های جوان ما در ساخت فیلم‌هایی با این موضوع ورود کنند، چرا که کارگردان های جوان ریسک پذیرتر هستند.

سونامی سونامی سونامی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications