ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب (The Good Place)

چهارشنبه, 7 شهریور, 1397
عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب
به گزارش میم ست ، شبکه ان ‌بی‌ سی (NBC) عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب (The Good Place) را منتشر کرده است . سریال جای خوب توسط مایک شور خلق شده است.

بازیگران اصلی سریال جای خوب عبارتند از :

تد دانسون (Ted Danson) ، کریستین بل (Christian Bale) ، جمیلا جمیل (Jameela Jamil) ، ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) و منی جکینتو (Manny Jacinto) . به دنبال فصل اول سریال که بسیار مورد تحسین واقع شد و در فصل جوایز نیز بسیار درخشیدز، سریال جای خوب به مورد تحسین‌ ترین سریال کمدی شبکه ان‌ بی‌ سی تبدیل شده و زمان زیادی تا شروع پخش فصل سوم آن نمانده است. در پایان فصل دوم سریال اشاره شده بود که اتفاقات فصل سوم قرار است در زمین رخ بدهد. حال در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب توسط شبکه ان بی سی منتشر شده که در آن ها ، دو کاراکتر کاملا جدید معرفی می ‌شوند و موقعیت ‌های جدیدی برای النور ، چیدی ، تاهانی و جیسون برقرار می ‌گردد. سریال جای خوب کار بسیار فوق ‌العاده ‌ای در به تعادل رساندن کمدی با برخی موضوعات و سوالات فلسفی و اخلاقی انجام داده و یک عنصر بامزه و عجیب نیز به سریال یک مولفه بصری خوب داده است. فصل 3 سریال جای خوب قرار است از روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸) از شبکه ان ‌بی ‌سی روی آنتن برود.

عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد این سریال و بازیگران آن چیست ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب عکس های جدید فصل 3 سریال جای خوبعکس های جدید فصل 3 سریال جای خوب

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications