ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

عکس هایی از دو قسمت اول فصل یازدهم سریال The-X-Files منتشر شد

شنبه, 2 دی, 1396
The-X-Files
شبکه فاکس (Fox) عکس های جدید و متعددی از فصل یازدهم سریال سریال The-X-Files منشتر کرده است که حوادث دو قسمت اول این فصل را روایت می کند، شما می توانید این عکس ها را در زیر همین پست مشاهده کنید. به گزارش میم ست ،فصل یازدهم سریال The-X-Files در چهارشنبه سوم ژانویه از شبکه فاکس پخش خواهد شد ، فصل یازدهم این سریال ، نزاع های من 3 نام گذاری شده است در توضیحات این فصل آمده است که:
"مالدر و اسکالی یاد متوجه می شوند آنها تنها کسانی نیستند که به شدت  به دنبال پسر از گم شده خود ، ویلیام هستند. سرنوشت جهان ممکن است به آن بستگی داشته باشد."
این قسمت توسط سازنده سریال یعنی کریس کارتر (Chris Carter) نوشته و کارگردانی شده است. در ادامه این فصل ، قسمت دوم این فصل نیز چهارشنبه 10 ژانویه پخش شده است و به صورت خیلی کوتاه ، "این" نام گذاری شده است و دین هگلاند (Dean Haglund) در نقش رینگو به این قسمت بازگشته است و در توضیح رسمی این قسمت آمده است که : " یک دوست قدیم به طریقی به ظاهر غیرممکن به ملودر و اسکالی می رسد و یک محل مخفی را نشان به آنها نشان می دهد." در سریال The-X-Files بازیگرانی چون دیوید داچونی (David Duchonny) به عنوان فاکس مالدر، گیلیان آندرسن (Gillian Anderson) در نقش دانا اسکالی و میچ پیلگی (Mitch Pileggi) در نقش والتر اسکینر هنرنمایی کرده اند. این سریال از سپتامبر 1993 تا نه فصل پخش شد و به موفق ترین سریال تاریخ تبدیل شد . این سریال تا حالا 16 جایزه امی ، 5 جایزه گلدن گلوب را برنده شده است. The-X-Files داستان دو مامور FBI به نام های اسکالی و مالدر را روایت می کند که درباره مورد های غیر منتظره "X-Files" تحقیق می کنند که پاسخ آنها شامل پدیده های غیر طبیعی می شود. این سریال توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تهیه و تولید می شود . The X-Files توسط کریس کارتر ساخته شده است. The-X-Files The-X-Files The-X-Files The-X-Files The-X-Files The-X-Files The-X-Files The-X-Files    

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications