ویدئوهای سایت

person

حضور عوامل فیلم سینمایی امیر در جشنواره کارلووی واری + عکس

شنبه, 16 تیر, 1397

عوامل فیلم سینمایی امیر روی فرش قرمزکارلووی واری

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران عوامل فیلم سینمایی امیر روز پنجشنبه روی فرش قرمز پنجاه و سومین دوره جشنواره کارلووی واری رفتند و اولین نمایش این فیلم با استقبال تماشاگران مواجه شد. فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی و نویسندگی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی پس از سال‌ها به عنوان تنها نماینده ایران در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد. این جشنواره که از جمله جشنواره‌های الف در سینمای جهان محسوب می‌شود، همه ساله با انتخاب بهترین فیلم‌های اول و دوم به دنبال انتخاب و معرفی کارگردان‌های خلاق و توانمند به سینمای جهان است. میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند. همچنین پخش بين‌الملل فيلم «امیر» را كمپانی الی ايميج به مديريت الهه نوبخت بر عهده دارد.

خلاصه داستان امیر

علی در جست و جوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را حل کند.

جشنواره فیلم کارلووی واری

جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری  یک جشنواره فیلم است که هرساله در ماه ژوئیه در شهر کارلووی واری در شمال غربی جمهوری چک برگزار می‌شود. جشنواره کارلووی واری که از سال ۱۹۴۶ آغاز به‌کار کرده‌است مهمترین جشنواره اروپای مرکزی و شرقی به‌شمار می‌رود. این جشنواره دارای دو بخش رقابتی و غیررقابتی است و جایزه اصلی آن گوی بلوریننام دارد. هدف جشنواره کارلووی واری بر مبنای جایگاه ژئوپلیتیکال جمهوری چک در مرز اروپای شرقی و غربی بنا نهاده شده‌است. کارلووی واری سالیانه حدود ۲۰۰ فیلم جدید را از سراسر جهان در جمهوری چک به نمایش می‌گذارد.  
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.