ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

صحبت های کارگردان فیلم هزارپا در مورد همزمانی اکران با جام جهانی

چهارشنبه, 16 خرداد, 1397
هزارپا

ابوالحسن داودی: «هزارپا» از کارهای قبلی من گرم تر و جذاب تر است.

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران ابوالحسن داودی که تازه ترین فیلمش از اوایل تیرماه در سینماها اکران می شود و از جمله فیلم هایی است که پیش بینی می شود فروش بالایی داشته باشد در گفتگویی درباره موضوع فیلم و شرایط اکرانش صحبت کرده که در ادامه می خوانید. «هزارپا» یک کمدی متفاوت است و لحن و قصه فیلم برای مخاطب تازه خواهد بود. این فیلم از کارهای قبلی من گرم‌ تر و جذاب‌تر است، البته باید فیلم نمایش داده شود و مورد قضاوت قرار بگیرد.

سوژه فیلم درباره اتفاقات دهه ۶۰ و شرایط جنگ است، اما جنس آن در مقایسه با فیلمی مثل «نهنگ عنبر» متفاوت است. سعی کردم به ویژگی‌های دیگری که در آن دوران رخ داده توجه کنم. چیزی که در «هزارپا» اهمیت دارد شیوه پرداخت و گرمی روایت است. بازیگران متعددی در این فیلم حضور دارند که هر کدام نقش خاص خود را ایفا می‌کنند و روایت‌کننده شخصیت‌هایی متفاوت در فیلم هستند. معتقدم در بین کارهایی که کرده‌ام این اثر ویژگی‌ها و تفاوت‌های بسیاری با بقیه دارد. داودی درباره زمان ارزیابی اش از زمان اکران فیلم با توجه به همزمانی با جام جهانی گفت: روزهای اول نمایش یک فیلم در سینماها اوج فروش آن اثر است و قطعا تقابل این دو رویداد با هم برای فیلم اکران شده خسارت‌بار خواهد بود. با توجه به این شرایط شورای صنفی باید همانند دیگر کمک‌هایی که در اکران ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد و به عرف هم تبدیل شده دراین مورد هم تمهیداتی را برای رفع خسارت فیلم‌ها اعمال کند، تا فیلم‌ها نمایش بهتر و بیشتری داشته باشند.

داستان فیلم هزارپا

سوژه فیلم درباره اتفاقات دهه ۶۰ و شرایط جنگ است،

بازیگران فیلم هزارپا

رضا عطاران ، جواد عزتی ، سارا بهرامی ، مهران احمدی ، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی ، شهره لرستانی ، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، نعیمه نظام دوست، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی هزارپا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications