ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

شورانر سریال مجازاتگر در فکر ساخت سریالی بر اساس شخصیت بلید

جمعه, 5 بهمن, 1397
شورانر سریال مجازاتگر در فکر ساخت سریالی بر اساس شخصیت بلید

به گزارش میم ست، طی ماه‌ های گذشته، شبکه نتفلیکس سه سریال مشترک خود با مارول یعنی سریال های مشت آهنی (Iron Fist) پس از دو فصل، سریال لوک کیج (Luke Cage) پس از دو فصل و سریال دیردویل (Daredevil) را پس از سه فصل لغو کرده است. فصل دوم سریال مجازاتگر (The Punisher) نیز به‌ تازگی منتشر شده و باید منتظر بازخوردهای منتقدان و بینندگان به آن بود.البته سرنوشت این سریال نیز چندان مشخص نیست چرا که سریال دیردویل سه فصل موفقی را پشت سر گذاشته بود و مخاطبان زیادی هم داشت اما به این حال کنسل شد.

بیشتر بخوانید: جادوگر شرق شهر، سریال جدید کیت وینسلت برای شبکه HBO

استیو لایتفوت که شورانر سریال مجازاتگر که اخیرا اعلام کرده بود دوست دارد شخصیت های جدیدی را وارد فصل سوم این سریال کند، از پروژهٔ بعدی خود سخن گفته است. پروژه‌ ای که اگر اتفاق بیفتد، در آن صورت قرار است با یکی از محبوب‌ ترین شخصیت‌های مارول ملاقاتی دوباره داشته باشیم.

استیو لایتفوت در مصاحبه با سایت Comicbook گفت که علاقه زیادی دارد تا مجموعه ای بر اساس شخصیت بلید بسازد. شخصیتی که ما وی را با نقش‌ آفرینی وسلی اسنایپس به خاطر داریم. استیو لایتفوت را در این باره گفت :

نمی‌ دانم که حق امتیاز این شخصیت را چه کسی یا استودیویی در اختیار دارد، اما باید بگویم که همیشه عاشق شخصیت بلید بوده‌ ام. فکر می‌ کنم این شخصیت از آن شخصیت‌ هایی است که دیدن دوباره‌ شان بسیار عالی خواهد بود. به نظر من فیلم‌ های مجموعهٔ بلید بسیار عالی بودند و مباحث اسطوره‌ ای مرتبط‌ شده با این شخصیت را دوست دارم. من از طرفداران سرسخت ژانر وحشت هستم و به‌ عنوان یک طرفدار، کار کردن با شخصیتی چون بلید، جالب و سرگرم‌ کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مدت زمان هر قسمت از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت لو رفت

حق امتیاز نمایش شخصیت بلید در سال ۲۰۱۱ به مارول بازگشت. این مجموعه هیچ‌گاه با توجه به محدودیت‌ های درجه سنی PG-13 دنیای سینمایی مارول، گزینه مناسبی برای دنیای سینمایی مارول نبوده است؛ البته نشانه‌ هایی وجود دارد که شاید به‌ زودی تغییراتی را شاهد باشیم. والت دیزنی فاکس را خریداری کرده و همین موضوع به مارول که زیر مجموعه ای از دیزنی است اجازه می‌ دهد به فیلم‌ هایی با درجه سنی R، همچون ددپوا (Deadpool) دسترسی داشته باشد.

سریال مجازاتگر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications