ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حضور شخصیت های سریال دیردویل در فصل سوم سریال مجازاتگر

پنجشنبه, 4 بهمن, 1397
سریال مجازاتگر

به گزارش میم ست، استیو لایتفود شورانر سریال مجازاتگر (The Punisher) تصمیم دارد که شخصیت اصلی سریال دیردویل (Daredevil) یعنی مت مورداک با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) و ویلسون فیسک، شخصی منفی این سریال در فصل سوم سریال The Punisher حضور داشته باشند.

چندی پیش بود که نتفلیکس فصل دوم سریال مجازاتگر که درباره یک سرباز سابق ارتشی به نام فرانک کستل با بازی جان برنتال (John Brenthal) است که بنابر دلایلی به یک قاتل بی رحم تبدیل می شود و از هر وسیله ای برای مبارزه با جرم و جنایت در سطح شهر استفاده می کند را منتشر کرد. به نظر می رسد که تهیه کننده اجرایی این سریال ایده های جالبی برای ساخت فصل سوم در نظر دارد.

فرانک کستل برای اولین بار حضور کوتاهی در فصل دوم سریال دیردویل داشت و پس از آن بود که سازندگان تصمیم گرفتند که سریالی مستقل بر اساس این شخصیت بسازند. اواخر سال 2017 بود که فصل اول سریال مجازاتگر از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شد و توانست نظر هوادارن را به خود جلب کند. 

مدتی بود که نتفلیکس سریال های مارولی خود را پشت سر هم کنسل می کرد حتی سریال دیردویل پس از سه فصل بسیار موفق کنسل شد و به نظر می رسد که چنین سرنوشتی در انتظار سریال مجازاتگر باشد اما برنتال در مصاحبه ای گفته است که این اتفاقات باعث نمی شود عوامل پشت صحنه ایده ای برای ساخت فصل سوم سریال The Punisher نداشته باشند.

لایتفوت در اخیرا در مصاحبه ای که درباره فصل دوم سریال مجازاتگر با وبسایت Heroic Hollywood داشت گفت امیدوار است بتواند فصل سوم این سربال را هم بسازد. البته او چیزی در این باره که شبکه سفارش ساخت فصل سوم را داده است یا خیر فاش نکرد اما گفت که خیلی دوست دارد تا شخصیت های جدید و معروفی را وارد این سریال کند :

" بله، همه عوامل بسیار عالی هستند. واضح است که دیردویل و مجازاتگر سابقه خوبی با هم دارند و حتی در کمیک های مختلفی با هم همکاری داشته اند بنابراین خیلی خوب می شود اگر بتوانیم همکاری این دو را به تصویر بکشیم. همچنین فیسک هم در کمیک بوک های مجازاتگر هم حضور داشته است بنابر این ایده بسیار خوبی است که تعدادی از این شخصیت ها بتوانند با هم در یک سریال حضور داشته باشند."

سریال مجازاتگر سریال مجازاتگر

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications