ویدئوهای سایت

person

سفارش ساخت فصل 3 سریال GLOW برای توسط نتفلیکس

چهارشنبه, 31 مرداد, 1397
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون، شبکه نتفلیکس بالاخره ساخت فصل 3 سریال GLOW را تایید کرد. این شبکه اینترنتی اعلام کرد که سریال GLOW به زودی با ۱۰ قسمت باز می گردد. سریال GLOW یکی از شاد ترین و مثبت اندیش ترین نمایش ها درباره دوستی های زنانه ، به همراه خط های داستانی بامزه ، جالب و گاهی احساسی است.  این سریال باعث می شود پس از تماشای آن احساس خوبی داشته باشید و در این دوران ما به چنین چیزی خیلی نیاز داریم. در پایان فصل دوم سریال دیدیم که این خانم ها به سمت لاس وگاس به راه افتادند ، پس باید منتظر منظره های بسیار زیباتری در فصل 3 سریال GLOW باشیم.

بازیگران سریال GLOW عبارتند از:

آلیسون بری (Alison Brie) ، بتی گیلپین (Betty Gilpin) ، سایدل نوئل (Sydelle Noel) ، بریتنی یانگ (Britney Young) ، مارک مارون (Marc Maron) ، بریت بارون (Britt Baron) ، کیت نش (Kate Nash) ، گایل رانکین (Gayle Rankin) ، کیا استیونز (Kia Stevens) ، جکی تان (Jackie Tohn).

در خلاصه داستان سریال GLOW آمده است :

"سریال GLOW  براساس سریالی کوتاه اما دوست داشتنی از دهه ۸۰ ساخته شده ، این سریال داستان شخصیت خیالی روس وایلدر یک بازیگر بیکار در دهه ۸۰ لس آنجلس را به تصویر می کشد که آخرین راه برای ستاره شدن را پیدا می کند: پیوستن به مسابقات پرزرق و برق کشتی زنان. او باید در این مسابقات با دبی ایگان مسابقه دهد ، یک بازیگر سابق که برای بچه دار شدن بازیگری را ترک کرده ، اما وقتی زندگی‌ اش آن طور که می خواست پیش نمی رود دوباره وارد عرصه نمایشی می شود."
نظر شما در مورد سریال GLOW چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مزلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.