ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

معرفی سریال های نوروز 97 : دیوار به دیوار 2 از شبکه سوم سیما

جمعه, 3 فروردین, 1397
دیوار به دیوار

به گزارش میم ست، سریال دیوار به دیوار 2 سریال شبکه اول برای نوروز می باشد. ایام نوروز یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما بوده است به همین جهت تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را تولید و عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. غیر از برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند، سریال‌ها همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

کارگردان‌هایی مثل سیروس مقدم، علیرضا امینى، احسان عبدى‌پور، سامان مقدم، مازیار میرى سریال هاى نوروز 96 تلویزیون را مقابل دوربین بردند و هرکدام به موضوعات و ژانرهاى مختلفى پرداختند تا نگاه‌هاى مخاطب را به سمت دوربین سریال معطوف کنند.

در جدیدترین اخبار سریال و سینمای ایران شبکه 3 بالاخره از میان آرماندو و دیوار به دیوار مجموعه دیوار به دیوار را انتخاب کردچند روز قبل از نوروز ٩٧ مدیران شبکه سوم، تکلیف سریال نوروزى خود را مشخص کردند. دو سریال آرماندو به کارگردانى احسان عبدى پور و دیوار به دیوار به کارگردانى  سامان مقدم به سفارش شبکه سوم سیما مقابل دوربین رفته‌اند. در حالی که بنظر می رسید آرماندو شانس بیشتری برای پخش داشته باشد اما درنهایت مدیران شبکه سه تصمیم گرفتند که فصل دوم دیوار به دیوار پخش شود.

سریال آرماندو به تهیه کنندگى ایرج محمدى که در ابتدا قرار بود براى نوروز ٩٦ ساخته شود از اواخر سال ١٣٩٥ کلید خورد و تا اواسط تابستان سال جارى تصویربردارى‌اش طول کشید.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوی در آرماندو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان آرماندو آمده است: آرمان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این  مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس‌گیر می‌شود. سریال  آرماندو در ٢٦ قسمت به کارگردانى احسان عبدى پور ساخته شده است.

احسان عبدى پور کارگردان خوش ذوق سینما که با ساخت فیلم سینمایى تنهاى تنهاى تنها با موج نقدهاى مثبت از سمت منتقدان مواجه شد امسال با فیلم سینمایى تیک آف به پرده سینما آمد و فروش بدى هم در گیشه نداشت ولى انتظارات را نتوانست برآورده کند. عبدى پور گام اول در سینما را به درستى برداشت، حال از وى انتظار مى رود آرماندو هم با همان فرمان در تلویزیون مقابل رقباى داخلى خود صف آرایى کند و شاهد اولین جرقه ارتباط وى با مخاطبان تلویزیون باشیم.

فصل دوم سریال دیوار به دیوار هم یکى از گزینه هاى نوروزى شبکه سوم سیما است، سریالى که فصل اول آن نوروز ٩٦ از تلویزیون پخش شد و تصویربردارى فصل دوم آن از اواسط دى ماه کلید خورد. در حال حاضر عوامل سازنده درگیر ادامه ساخت این مجموعه نمایشى هستند.

دیوار به دیوار 2 ادامه داستان پنج خانواده را روایت می کند که به خانه جدید نقل مکان کرده اند و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی و سام نورى گروه بازیگران سریالدیوار به دیوار 2 را به تهیه کنندگى حمید رحیمى نادى تشکیل دادند.

در فصل دوم دیوار به دیوار تنها امیرمهدی ژوله به واسطه حضور در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی از این گروه جدا شده است.  تصویربردارى دیوار به دیوار به مرحله یک سوم پایانى رسیده است و در حال حاضر مراحل فنى این مجموعه نمایشى همزمان با تصویربردارى در حال انجام است. پخش فصل اول این مجموعه از ٣ اسفندماه 95 به صورت منظم از شبکه سوم سیما آغاز شد و تا پایان بهار سال 96 ادامه داشت.

دیوار به دیوار دیوار به دیوار

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications