ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال انیمیشنی Diablo در راه سرویس ویدیویی نتفلیکس

شنبه, 31 شهریور, 1397
سریال انیمیشنی Diablo
به گزارش میمست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، سریال انیمیشنی Diablo بر اساس بازی محبوب ویدیویی به همین نام ساخته خواهد شد. اندرو کازبی، نویسنده فیلمنامه ریبوت فیلم پسر جهنمی (Hellboy)، به‌تازگی در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرده که در حال کار روی سریال دیابلو که براساس یک مجموعه بازی بسیار محبوب کمپانی بلیزارد (Blizzard) ساخته خواهد شد، است. مدت زیادی بود که شایعات ساخت این سریال شنیده می‌ شد و حال او در حال انجام مذاکرات نهایی برای نوشتن فیلمنامه سریال انیمیشنی Diablo است. پیش از این کازبی گفته بود که این اثر، قطعا یک سریال بزرگسالانه است و در ادامه تایید کرد که سریال انیمیشنی Diablo از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. کازبی در این توییت که در ادامه پاک شد و توسط برخی از طرفداران گرفته شده است، گفت:
فکر میکنم که می‌توانم تایید کنم که در حال انجام مذاکرات نهایی با نتفلیکس و اکتیویژن برای نوشتن و ساخت سریال انیمیشنی جدید دیابلو هستم. خیلی هیجان زده‌ام و مشتاقم که همه چیز به درستی پیش برود.
بیش از یک دهه پیش شایعات ساخت سریال انیمیشنی Diablo منتشر شده بود که هیچگاه این شایعات رنگ واقعیت را به خود ندید. اولین بازی دیابلو در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و در ادامه بازی دیابلو 2 در سال ۲۰۰۰ و بازی Diablo III در سال ۲۰۱۲ منتشر شدند. این مجموعه یکی از محبوب‌ ترین و پرفروش‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی در سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی بلیزارد تولید و منتشر می‌شود. بلیزارد در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی Diablo نیز است که هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است. با اینکه ساخت فیلم یا سریال براساس بازی‌های ویدیویی اکثرا با شکست همراه بوده است، اما موفقیت و استقبال گسترده از انیمیشن کسلوانیا (Castlevania) که فصل دوم آن در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد، احتمالا باعث شده تا نتفلیکس و دیگر کمپانی‌ها به دنبال ساخت پروژه‌های مشابه دیگری باشند. سریال انیمیشنی Diablo بازی دیابلو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications