ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ستایش کارگردان مشهور فرانسوی از رابرت پتینسون و کریستن استوارت

یکشنبه, 18 شهریور, 1397
تمجید کلر دنی از رابرت پتینسون و کریستن استوارت

تمجید کلر دنی از رابرت پتینسون و کریستن استوارت

به گزارش میم ست کلر دنی (Claire Denis) کارگردان سرشناس فرانسوی که فیلم جدیدش «حیات متعالی» را با بازی رابرت پتینسون ساخته، می‌گوید همه فیلم‌های سری عامه پسند «گرگ و میش» (The Twilight Saga) با بازی رابرت پتینسون و کریستن استوارت (Kristen Stewart) را دیده و کار این دو بازیگر در این مجموعه فیلم خون آشامی را «قهرمانانه» توصیف کرد.

این فیلمساز که فیلم‌هایش در جشنواره‌هایی مثل کن و ونیز و لوکارنو موفق بوده، درباره پتینسون (Robert Pattinson) گفته است: «فکر می‌کنم او یک مرد جوان عالی و یک بازیگر جوان بی‌نظیر است. او باهوش و شاعر مسلک و برای من یک شوالیه است. من چهار قسمت از «گرگ و میش» را دیدم و از کار قهرمانانه دو بازیگر نقش اصلی حیرت کردم.»

«حیات متعالی» یک فیلم علمی-تخیلی است که داستانش در فضا می‌گذرد و پتینسون نقش خلافکاری را بازی می‌کند که برای مجازات و حبس به فضای بیرون از کهکشان فرستاده می‌شود. این اولین فیلم کلر دنی به زبان انگلیسی است و نخستین نمایش جهانی‌اش در جشنواره تورنتو رقم می‌خورد.

کلر دنی گفته که ابتدا می‌ترسید پتینسون برای بازی در این نقش بیش از حد جوان باشد، اما هوش و استعداد این بازیگر نظرش را تغییر داد. او همچنین از تاثیر فیلم‌های استنلی کوبریک و آندره تارکوفسکی بر خود توضیح داده است.

به گفته دنی او «ادیسه فضایی ۲۰۰۱» استنلی کوبریک و «سولاریس» تارکوفسکی را در ذهن داشته، اما بیشتر به فیلم‌های با موضوع زندان فکر می‌کرد: «فیلم من بیشتر شبیه فیلم‌های زندان است و رنگ آن فیلم‌ها را دارد. منبع اصلی الهام من، اگر بخواهم صادق باشم، بازیگرانم بودند.»

کلر دنی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications