ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت لایو اکشن The Nutcracker در دستور کار دیزنی

پنجشنبه, 23 آذر, 1396
ساخت لایو اکشن The Nutcracker در دستور کار دیزنی
در جدیدترین اخبار سینمای هالیوود، کمپانی دیزنی اعلام کرده در تلاش است که بر روی لایو اکشن جدیدشان، The Nutcracker and the Four Realms دنباله ای را با حضور بازیگران اصلی آن فیلمبرداری کنند. به گزارش میم ست، کمپانی دیزنی (Disney) در حال آماده سازی مقدمات جهت فیلمبرداری قسمتی از لایو اکشن جدیدشان هستند تا آن را به فیلمشان اضافه کنند. به نقل از وبسایت هالیوود ریپورتر کارگردانی این بخش اضافه را قرار است جو جانستون (Joe Johnston) بر عهده بگیرد، کسی که پیش از این کارگردانی فیلم های کاپتان آمریکا (Captain America) و جومانجی (Jumanji) را بر عهده داشته است. فیلم اصلی The Nutcracker and the Four Realms نام دارد و توسط Ashleigh Powell نوشته شده، همچنین قسمتی که قرار است به آن اضافه شود بر اساس یک رقص باله با نام The Nutcracker است. ( که توسط Peter Tchaikovsky و E.T.A. Hoffmann در قرن 18ام ساخته شده است.) کارگردانی بخش اصلی فیلم The Nutcracker را لسه هالستروم (Lasse Hallstrom) بر عهده داشته، کسی که کارگردانی فیلم های Cider House Rules و What’s Eating Gilbert Grape را نیز در کارنامه خود دارد که بنا به گزارشات به خاطر مشکلات زمانبندی نتوانسته برای فیلمبرداری قسمت جدید بازگردد و به گفته ی خودش در انتهای فیلمبرداری و برای انجام کارهای نهایی فیلم حضور پیدا خواهد کرد:
فیلم به خوبی داره پیش میره و همه چیز برای فیلمبرداری این بخش اضافه آماده شده اگر چه من حضور ندارم. من برای کار های پایانی فیلم و آماده سازی اون بر می گردم.
تیم بازیگران این فیلم هم تیم بسیار خوبی است، مکنزی فوی (Mackenzie Foy ) ، کیرا نایتلی (Keira Knightleyمورگان فریمن (Morgan Freeman) و هلن میرن (Helen Mirren) از جمله ی بازیگران فیلم هستند که برای فیلمبرداری بخش جدید نیز حضور خواهند داشت. فیلمبرداری بخش اضافه در حدود 32 روز به طول می انجامد و در نهایت قرار است فیلم برای اکران در تاریخ 2 نوامبر 2018 (11 آبان 97) آماده شود. The Nutcracker

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications