ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت فیلم جیمز باند 25 به طور رسمی تایید و اعلام شد.

شنبه, 5 خرداد, 1397
فیلم جیمز باند
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، ساخت فیلم جیمز باند 25 به طور رسمی تایید و اعلام شده است. باربارا براکلی (BarBara Bruckley) و مایکل ویلسون (Michael Wilson)، تهیه کنندگان این فیلم رسما اعلام کردند که دنیل کریگ (Daniel Craig) بار دیگر برای بازی در نقش جیمز باند در این فیلم باز خواهد گشت. کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond بر عهده دنی بویل (Danny Boyle)، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم میلیونر زاغه نشین (Slumdog Millionaire) خواهد بود. طبق گزارشی که توسط ددلاین منتشر شده، آن‌ ها از حضور بویل و کریگ در این فیلم ابراز خوشحالی کردند. بنابر گفته آنها این فیلم در سال 2019 اکران خواهد شد. فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 برای شروع در دسامبر امسال (آذر) برنامه‌ ریزی شده است. در بیانیه مشترک براکلی و ویلسون آمده است:
خوشحال هستیم که خبر ساخت فیلم جیمز باند 25 را اعلام کنیم. دنی بویل کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند را بر عهده گرفته و دنیل کریگ هم برای پنجمین بار قرار است نقش جیمز باند را در 25امین قسمت این مجموعه بازی کند. فیلمبرداری فیلم باند ۲۵ (Bond 25) از دسامبر امسال در استودیو های فیلمسازی پاینوود آغاز خواهد شد و همکاری با شرکت فیلمسازی MGM و یونیورسال برای انتشار این فیلم در بازارهای جهانی ما را بسیار هیجان‌ زده کرده است.
پیش از این، کارگردانی دو قسمت قبلی این مجموعه به نامهای فیلم روح (Spectre) و فیلم اسکای فال ( Skyfall) به عهده سم مندس (Sam Mendes) بوده است. اما او در سال 2016 اعلام کرد که دیگر فیلمی از این مجموعه را کارگردانی نمی‌ کند. همچنین با توجه به بیانیه منتشر شده MGM، شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) وظیفه انتشار فیلم James Bond 25 را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت و جانشین شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) شده است. علاوه بر این، شرکت Annapurna وظیفه انتشار این فیلم را در آمریکای شمالی بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم میلیونر زاغه نشین، مندس فیلم هایی همچون استیو جابز (Steve Jobs)، رگ بازی (Trainspotting) و 127 ساعت (127Hours)، را در کارنامه هنری خود دارد. گفته می شوند به دلیل این که این فیلم 25 امین فیلم سینمایی جیمز باند است نام جیمز باند 25 روی این فیلم گذاشته شده و در زمان اکران این نام تغییر خواهد کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برنامه‌ ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از تاریخ 3 دسامبر امسال (12 آذر) آغاز خواهد شد. فیلم جیمز باند فیلم جیمز باند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications