ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت فیلمی براساس زندگی نامه آخرین فرعون مصر به نام کلئوپاترا

دوشنبه, 4 دی, 1396
ساخت فیلمی براساس زندگی نامه آخرین فرعون مصر به نام کلئوپاترا
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) ، کارگردان فیلم بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) مذاکرانی را کمپانی سونی داشت تا فیلم جدیدی به نام Cleopatra را بسازد ، در ادامه با ما همراه باشید. به گزارش میم ست ، در ماه سپتامبر امسال بود که دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) کارگردان فیلم بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) صحبت هایی را با کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) داشت تا فیلم جدید Cleopatra را تهیه و تولید کند . فیلم نامه این فیلم توسط دیوید اسکارپا (David Scarpa) ، اریک راس (Eric Roth) و برایان هلگلند (Brian Helgeland) نوشته شده است . همچین اسکارپا که فیلم نامه فیلم تمام پول های جهان (All The Money in the World) را نیز نوشته است درباره این فیلم اظهار داشت :
"این شبیه [تمام پول های جهان] است که شامل تحقیقات بسیار زیادی است و سوالی که درباره آن وجود دارد این است که چگونه قرار است این کار را انجام دهید که چگونه قرار است کار جدیدی را از آن تولید کنید؟ بخشی از ایده این بود که از دو روشی که احساس کردیم آنها را می شناسیم استفاده کنیم یک روش دزدیدن بود که ما آن را روش مرد بزرگ نامیدیم و روش دیگر این بود که همه چیز را به هم بزنیم و یک چیز جدیدی از بین آن بیرون بکشیم."
فیلم Cleopatra بر اساس کتابی به نوشته ی  استیسی اسچیف (Stacy Schiff) ساخته می شود و اسکات رادین (Scott Rudin) و ارمی پاسکال (Army Pascal) تهیه کنندگان آن هستند. توضیحات آمازون درباره این فیلم را در زیر بخوانید : "کاخ خود را با عقیق و طلا تزیین کرده بود ولی همچنان پولدار بود اما مهمتر از همه، کلئوپاترا یک استراتژی شگرف و مذاکره کننده بسیار خوب بود او دو بار ازدواج کرده بود و هر بار با یک برادر ، او درگیری خانوادگی با اولی داشت و دومی را مسموم کرد و  ... " Cleopatra Cleopatra

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications