ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت دنباله فیلم مکانی ساکت تایید شد

جمعه, 7 اردیبهشت, 1397
مکانی ساکت
به گزارش میم ست، کمپانی پارامونت (Paramount) تایید کرد که دنباله مکانی ساکت (A Quiet Place) فیلم موفق و صدر نشین باکس آفیس این هفته، ساخته خواهد شد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، این فیلم ترسناک تحسین منتقدان را برانگیخته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است. در حالی که اکران این فیلم همچنان ادامه دارد سازندگان تصمیم گرفته اند که به دلیل استقبال مخاطبان، دنباله این فیلم را نیز بسازند. این فیلم ترسناک و دلهره آور تاکنون موفق شده بیش از ۱۳۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین بدون احتساب هزینه تبلیغات، بودجه ساخت فیلم A Quiet Place حدود ۱۷ میلیون دلار بوده است. این فیلم به کارگردانی جان کراسینسکی (John Krasinski) و بازیگری خودش و امیلی بلانت (Emily Blunt) همسرش، داستان زمین را در آینده ای دور روایت می کند که موجودات عجیب و غریبی به آن حمله کرده اند. آنها کور هستند اما حس شنوایی بسیار قوی دارند و به هر موجودی که صدای آن را بشنوند وحشیانه حمله می کنند. این فیلم دیالوگ های بسیار کمی دارد و جو و فضای آن نیز بسیار ساکت است و همین باعث می شود که ترسناک بودن آن دو چندان شود. به گزارش ورایتی، جیم جیناپولس رئیس و مدیر عامل پارامونت در جریان پنل این شرکت در سینماکان امسال بدون این که جزییات زیادی از دنباله این فیلم فاش کند گفت :
"خیلی هیجان زده ایم که بگوییم در حال کار روی دنباله فیلم "مکانی ساکت" هستیم."
همچنین او گفت که انتظار نداشت این فیلم تا این حد موفق ظاهر شود و گفت که موفقیت این فیلم فراتر از انتظارات ما بود او درباره کارگردان فیلم اظهار داشت :
"اگر پنج سال پیش به من می گفتید که جان، یکی از بازیگران کمدی سریال اداره (The Office) می خواهد فیلم ترسناک برای پارامونت بسازد من می گفتم: خب برم به بقیه کارام برسم."
هنوز تاریخ دقیقی برای اکران دنباله فیلم مکانی ساکت (A Quiet Place) اعلام نشده است. مکانی ساکت مکانی ساکت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications