ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت دنباله فیلم آکوامن رسما آغاز شد

سه شنبه, 23 بهمن, 1397
دنباله فیلم آکوامن

به گزارش میم ست، کمپانی برادران وارنر رسما ساخت دنباله فیلم آکوامن (Aquaman) را آغاز کرده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیوید لزلی جانسون که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول این فیلم را نیز بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Aquaman 2 (آکوامن ۲) را نیز بر عهده گرفته است.

جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن و پیتر سفرن، تهیه کننده فیلم آکوامن، به‌ عنوان تهیه کننده به این فیلم باز می گردند، اما هنوز بازگشت وان به عنوان کارگردان در دنباله فیلم آکوامن مشخص نیست و او هنوز قراردادی با برادران وارنر امضا نکرده است. همچنین اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع تولید یا اکران فیلم نیز منتشر نشده است.

فیلم آکوامن تا به امروز بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است که این فروش شامل نزدیک به ۳۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۸۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌ شود. همچنین فیلم آکوامن با عبور از فیلم شواله تاریکی برمی خیرد (The Dark Knight Rises) به کارگردانی کریستوفر نولان، رسما به پرفروش‌ ترین فیلم دنیای سینمایی DC در سراسر جهان تبدیل شده است. علاوه بر این، ساخت فیلم ترنچ (The Trench) که یک فیلم فرعی براساس موجوداتی به همین نام است تایید شده و در مراحل ساخت به سر می برد. نوآ گاردنر و آیدن فیتزجرالد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اسپین آف آکوامن را نیز بر عهده دارند.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری/آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور داشتند . به نظر می رسد که بیشتر این بازیگران در دنباله فیلم آکوامن نیز بازگردند.

دنباله فیلم آکوامن دنباله فیلم آکوامن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications