ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان با بازی مهناز افشار / تاریخ باشگاه استقلال روی پرده سینما!

یکشنبه, 18 آذر, 1397
پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان
به گزارش میم ست ، از پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان در آستانه اکران در بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت رونمایی شده است. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی که در ابتدا چهار فینال آسیا نام داشت، منتشر شده است. این فیلم به تاریخ باشگاه استقلال تهران از زمان تاسیس (۱۳۲۴) تا به امروز خواهد پرداخت.

بازیگران اصلی فیلم آبی به رنگ آسمان عبارتند از:

همایون ارشادی ، مهناز افشار ، سیامک انصاری ، فرهاد اصلانی ، حمیدرضا آذرنگ ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی. حدود هفتاد نفر از مجموعه آبی‌ های پایتخت نیز در پیشبرد روایت ، این چهره ها را همراهی خواهند کرد. رضا یزدانی تیتراژ پایانی فیلم آبی به رنگ آسمان را خوانده است و موزیک ‌ویدیوی تیتراژ با همراهی گروه این خواننده در زمین اصلی ورزشگاه آزادی ضبط گردیده ‌است. خشایار الوند به عنوان نویسنده فیلم آبی به رنگ آسمان حضور داشته ، شهاب کاظمی مشاور پروژه و رضا تاری‌ وردی نیز تدوین این فیلم را بر عهده داشته است. امیر رفیعی که پیشتر تهیه‌ کنندگی ، پژوهش و طراحی  فیلم من ناصر حجازی هستم ... را برعهده داشت ، در فیلم آبی به رنگ آسمان علاوه بر کارگردانی ، مسئولیت تهیه کنندگی و پژوهش کار را نیز به دوش می کشد. فیلم آبی به رنگ آسمان برای اولین بار دوشنبه نوزدهم آذرماه ساعت ۲۰ در بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت در پردیس چارسو به اکران می رسد و علاقمندان پس از تماشای فیلم قادرند با شرکت در نظرسنجی انتخاب بهترین فیلم سینما حقیقت درباره این فیلم نظر بدهند.

فهرست عوامل ساخت فیلم آبی به رنگ آسمان به شرح زیر است:

علی فتح‌ الله زاده (دیگر تهیه ‌کننده) ، نیاز افشین ‌کیا (مجری طرح) ، شهاب کاظمی (مشاور پروژه) ، سعید اژدر (مدیر تولید) ، شرکت هورشید فیلم (پشتیبانی فنی) ، گشسب بانو بحرینی و گشتاسب بحرینی (موسیقی متن) ، بهرام بحرینی (تهیه کننده و طراح موسیقی متن) ، میثم نظیمی (مدیرتصویربرداری) ، محمدرضا مرتضایی (مدیرصدابرداری) ، محمد خرمی نژاد (صدابردار استودیو) ، نعیم مسچیان (طراحی و ترکیب صدا) ، مریم سجادیان (طراح پوستر) ، گروه مدیا ژورنال (مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی).

پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان ، عوامل و بازیگران فیلم آبی به رنگ آسمان چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر و عکس های در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. پوستر فیلم آبی به رنگ آسمانپوستر فیلم آبی به رنگ آسمان پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان پوستر فیلم آبی به رنگ آسمان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications