ویدئوهای سایت

person

رونمایی از پوستر جدید فیلم جن زیبا با بازی بازیگر زیبای ترکیه ای و فرهاد اصلانی/ اکران آغاز شد!

چهارشنبه, 24 بهمن, 1397

بتازگی از پوستر جدید فیلم جن زیبا در آستانه اکران آن رونمایی شده است. در این فیلم نورگل یشیلچای ، بازیگر زیبای سینمای ترکیه با فرهاد اصلانی و لیلا زارع هم بازی می شود.

به گزارش میم ست ، سرانجام پس از چندین بار تأخیر فیلم جن زیبا از امروز چهارشنبه 24 ام بهمن ماه در سینماهای تهران اکران خواهد شد.

حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینما، از پوستر جدید فیلم جن زیبا رونمایی شده است. مهرداد فرید (تهیه‌ کننده) با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم بیان کرد:

"بعد از اینکه چند بار نمایش این فیلم به دلایل مختلف به تأخیر افتاده بود از چهارشنبه (24 بهمن) فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می ‌شود و پیش ‌فروش بلیت ‌ها نیز آغاز شده است."

وی با اشاره به برنامه‌ هایی که پیش از این برای برگزاری مراسم‌ های خاص و فرش قرمز این فیلم طراحی شده بود، افزود:

"متاسفانه تأخیر چند باره در اکران این فیلم به برنامه ‌های ما لطمه زد. قرار بود برای اکران افتتاحیه و فرش قرمز این فیلم از نورگل یشیلچای بازیگر اصلی فیلم دعوت کنیم تا در مراسم حضور پیدا کند."

وی در ادامه گفت:

"همچنان برنامه ‌های ما برای برگزاری فرش قرمز به قوت خود باقی است و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است اما متاسفانه نورگل یشیلچای هم اکنون در حال بازی در یک سریال ترکیه ‌ای به نام گل ‌پری است و با توجه به مشغولیت وی، برنامه ‌ریزی برای حضور او در ایران کمی مشکل شده است."

مهرداد فرید در پایان بیان کرد:

"در تلاش هستیم یک برنامه ویژه برای اکران این فیلم در 10 روز آینده در تهران و تبریز اجرا کنیم و منتظر هستیم تا با هماهنگی سریال ترکیه ‌ای گل ‌پری ، زمان حضور نورگل یشیلچای را فراهم کنیم."

فیلم جن زیبا به کارگردان بایرام فضلی و تهیه ‌کنندگی مهرداد فرید در ایران و ترکیه ساخته شده است.

بازیگران فیلم جن زیبا عبارتند از:

نورگل یشیلچای ، فرهاد اصلانی ، لیلا زارع ، لیلا موسوی ، محرم زینالزاده ، میثم پویانفر ، علی اکبر جعفری ، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری.

نظر شما در مورد عوامل و بازیگران فیلم جن زیبا چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر و تصاویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

پوستر جدید فیلم جن زیبا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.