ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فیلم ترانه / دختر دانشجویی که برای مدلینگ تا پای مرگ پیش می رود!

شنبه, 24 آذر, 1397
پوستر جدید فیلم ترانه
به گزارش میم ست، از پوستر جدید فیلم ترانه به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی محمدتقی انصاری در آستانه اکران عمومی فیلم رونمایی شده است. فیلم ترانه در سال 1396 در ژانر اجتماعی مقابل دوربین رفت و به موضوع مدلینگ و فشن پرداخته است. این فیلم پس از پایان اکران فیلم کلمبوس با سرگروهی کورش اکران خواهد شد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، از پوستر جدید فیلم ترانه در آستانه اکران رونمایی شده است.

خلاصه داستان فیلم ترانه به شرح زیر است:

"این فیلم روایتگر داستان زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده ‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌ های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌ کند. او در این مسیر گرفتار افرادی می ‌شود که او را تا پای مرگ پیش می ‌برند."

بازیگران فیلم ترانه عبارتند از:

الهه حصاری ، اندیشه فولادوند ، امیررضا دلاوری ، مریم معصومی ، بابک انصاری ، نازنین فراهانی ، سیاوش چراغی ‌پور ، حدیث مدنی ، ایران مسعودی ، آیدا تبیانیان ، نسیم مسلمی ، مهناز کرباسچیان ، میترا شاکری و ریحانه محمد نژاد.

لیست اسامی عوامل ساخت فیلم ترانه به شرح زیر است:

مشاور کارگردان: مهدی صباغ‌ زاده ، مدیر تولید: هاشم علی‌ اکبری ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ ریز: بهرنگ حجازی ، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان ، صدابردار و صداگذار: احمد صالحی ، طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو ، طراح گریم: حسین اردستانی ، موسیقی: آرش بادپا ، فیلم ‌برداری: حمید رحیم ‌زاده ، تدوین: حسین مرشد ، سرمایه گذار: حسن بیرانوند و مشاور رسانه ‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی ‌نیا.

پوستر جدید فیلم ترانه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد عوامل ، داستان و بازیگران فیلم ترانه چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید فیلم ترانه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications