ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول / بلیط فروشی آغاز شد!

جمعه, 21 دی, 1397
پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول

بتازگی از پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول همزمان با آغاز فروش بلیط های آن رونمایی شده است. این پوسترهای فوق العاده جذاب و دیدنی را می توانید در پایین مطلب مشاهده کنید.

به گزارش میم ست ، پوستر های جدید فیلم کاپیتان مارول همزمان با آغاز بلیط فروشی این فیلم منتشر شده است. کارگردانی این فیلم را که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول می باشد ، آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) بر عهده دارند.

نقش اصلی این فیلم را بری لارسون (Brie Larson) بر عهده دارد و او به اولین ابرقهرمان زن دنیای سینمایی مارول و به گفته برخی قدرتمندترین آن تبدیل خواهد شد. داستان فیلم کاپیتان مارول در سال 1995 روی می دهد و در آن شاهد اتحاد دوباره نیک فیوری جوان (با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)) و فیل کولسون (با بازی کلارک گرگ (Clark Gregg)) در زمانی خواهیم بود که هنوز هردوی آنها ماموران شیلد (S.H.I.E.L.D) بودند.

حال تنها کمتر از دو ماه تا تاریخ انتشار فیلم کاپیتان مارول باقی مانده است و استودیوهای مارول و دیزنی تلاش خود را به بازاریابی برای این فیلم ابرقهرمانی معطوف کرده اند.

در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود و به نقل از سایت اسکرین رانت ، چندین کمپانی رسما پیش فروش بلیط های این فیلم را برای سینماهای آی مکس (IMAX) و دالبی (Dolby) آغاز کرده اند. علاوه بر این ، استودیومارول از پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول همزمان با آغاز بلیط فروشی رونمایی کرده است.

لازم به ذکر است که فیلم کاپیتان مارول در تاریخ هشتم مارس 2019 مصادف با 17 ام اسفندماه 1397 روی پرده های سینماها به نمایش در خواهد آمد.

پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد اولین فیلم ابرقهرمانی با نقش اول زن چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. 

پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول پوسترهای جدید فیلم کاپیتان مارول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications