ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رمپیج با حضور دواین جانسون اصلا شبیه بازی رمپیج نخواهد بود

شنبه, 25 فروردین, 1397
رمپیج

آیا تا بحال بازی های ویدئویی رمپیج (Rampage) را گرفته اید؟ به گزارش میم ست آخرین فیلم دواین جانسون (Dwayne Johnson) اقتباسی از بازی مسابقه ای 1986 این بازی هاست. در این بازی بازیکنان باید در نقش یک هیولای غول پیکر شهرهای آمریکا را نابود کنند.

این قضیه ممکن است برای همه نگران کننده باشد. چون اکثر فیلم های اقتباس شده از بازی بشدت ضعیف هستند. اما این فیلم می خواهد یکی از اقتباس های خوب بازی ها شود. در حالی که همه ما عاشق این هستیم که در پرده های نمایش ببینیم موجوداتی بزرگ موجودات بزرگتر از خودشان را خورد می کنند، اما یک فیلم به برنامه و شخصیت هایی نیاز دارد و به چیزی نیاز ندارد؟ رقابتی که در بازی و داستان اصلی بنظر خیلی خوب نیست.

آیا  فیلم مانند بازی پیش خواهد رفت؟

اگر برداران وارنر فیلم رمپیج را مانند بازی بسازند آخرش این می شود که موجودات آمریکا را ترک می کنند و تیتراژ پایانی پخش می شود. و این پایانی نیست که مردم مدت ها منتظرش بوده اند. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود به جای این پایان، آن ها فیلم نامه ای نوشته اند که در حالی که آزادی هایی برای خلق صحنه هایی مانند یک ضحنه های یک بازی می دهد، به متدهای فیلم سازی کلاسیک نیز احترام می گذارد. فیلم نامه رمپیج نکاتی در مورد اهمیت محیط زیست را بیان می کند. همچنین با توجه به فضای اکشن و شبه بازی و همچنین بهره بردن از متدهای کلاسیک، فیلم نامه فضا را برای به عهده گرفتن رهبری داستان توسط یک مرد پول ساز و تبلیغات محور باز می کند. و دقیقا این همان نقشی است که برای "راک" دواین جانسون ساخته شده است. دواین جانسون یکی از قابل اعتماد ترین ستاره های حال حاضر هالیوود برای سرمایه گذاری، کشتی گیر حرفه ای سابق که یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین آن ها در زمینه کشتی کج بود این نقش را ایفا خواهد کرد. او پیش تر از این که به یک ارتش یک نفره تبدیل شود و به خاطر آن یک سوپر استار جهانی شود کمی هم نقش درام بازی می کرد. رمپیج

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications