ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دومین تریلر رسمی ونوم نشاندهنده چندین شخصیت سیمبیوتی

پنجشنبه, 6 اردیبهشت, 1397
ونوم
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود تریلر تازه منتشر شده ونوم (Venom) تایید می کند که فیلم دارای چندین شخصیت سیمبیوتی (موجوداتی که یا تغییر شکل می دهند و یا در بدن های مختلفی زندگی می کنند، مانند مرد عنکبوتی) خواهد بود. این موضوع برای هواداران کمیک های ضدقهرمانی مارول اهمیت خاصی داشت. آن ها نگران فیلم جدید تام هاردی بودند چرا که در تریلر اول منتشر شده هیچ صحنه ای از ونوم که موجودی سیمبوتی است ندیدیم. موضوع بعدی که هواداران را در مورد شخصیت ونوم نگران می کرد این بود که چگونه فاکس فیلم ونوم را از مرد عنکبوتی (Spider-Man) مستقل می کند. در کمیک های اصلی ونوم شخصیتی است که بعد از پیتر پارکر ایجاد شده است. و مردی است که درونش موجودی بیگانه زندگی می کند - سیمبیوت یا همان همزیست - که قدرتش را زیاد کرده و به او قدرت استتار و مخفی شدن می دهد، ولی در عین حال انگیزه های منفی و شرارت او را نیز افزایش می دهد.

بعد از اینکه از جانب پیتر پارکر رانده شد، سیمبیوت ادی بروک را پیدا کرد. ادی بروک خبرنگار ناراحتی است که مرد عنکبوتی را بخاطر خراب کردن زندگیش سرزنش می کند. این دو باهم و در کنار هم قوی ترین دشمن مرد عنکبوتی خواهند بود.

تریلری که می توان آن را در پایین دید، کمی روی این موضوع زوم کرده که چگونه ونوم از مرد عنکبوتی مستقل خواهد بود. در این تریلر می بینیم که ادی بروک به عنوان یک گزارشگر با یک گروه شیطانی به نام "پایه زندگی" ارتباط دارد. تحقیقات بروک او را به کشف سیمبیوت ها می رساند و او را در معرض تبدیل شدن به یکی از همین سیمبیوت ها قرار می دهد. تریلر همچنین خبرهایی که پیش تر در مورد منبع الهام اصلی فیلمنامه منتشر شده بود را تایید می کند. پیش تر در خبرها داشتیم که فیلمنامه از روی کمیک کلاسیک ونوم:محافظ مرگبار (Venom: Lethal Protector) نوشته خواهد شد.  
  در این فیلم تام هاردی (Tom Hardy)در نقش ادی بروک یا همان ونوم و وودی هارلسون در نقشی فعلا نا مشخص حضور خواهند داشت. همچنین در این فیلم میشیل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش آن ویینگ، ریز احمد (Riz Ahmed) در نقش دکتر کارلتوون دریک، اسکات هیز (Scott Haze) در نقش رونالد تریس و جنی اسلیت (Jenny Slate) در نقش دورا اسکرت بازی خواهند کرد. ونومونوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications