ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دعوت بازیگر جوان سریال چیزهای عجیب از دیکاپریو برای بازی در این سریال

سه شنبه, 1 خرداد, 1397
چیزهای عجیب
به گزارش میم ست، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، بازیگر نوجوان سریال علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک چیزهای عجیب (Stranger Things) ایده‌ ای جالبی برای حضور افتخاری لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)، بازیگر مطرح سینمای هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار، در فصل جدید این مجموعهٔ محبوب شبکه نتفلیکس (Netflix) دارد. علاقمندان مجموعهٔ موفق و بسیار خوش ساخت Stranger Things بی‌ صبرانه منتظر اخبار فصل سوم این سریال هستند و قطعا شنیدن خبر شروع مراحل فیلمبرداری فصل سوم، برای آنها بسیار خوشحال کننده بوده است. چندی پیش بود که برادران دافر اعلام کردند در حال نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال چیزهای عجیب هستند البته هنوز زمان دقیقی برای پخش فصل سوم این سریال منتشر نشده است. برادران دافر قبلا به این موضوع اشاره کرده بودند که سریال چیزهای عجیب حداقل تا چهار فصل ادامه خواهد داشت و حتی امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال از 3 اردیبهشت آغاز شده است. فصل دوم سریال Stranger Things داستان بسیار جالبی داشت و از طرفی شخصیت‌ های آن هر کدام توانایی تشکیل تیم های دو و یا چند نفره را داشتند به همین دلیل در فصل سوم باید منتظر اتفاقات جالب هیجان‌ انگیزی باشیم. در واقع این طور به نظر می رسید که فصل دوم نوعی مقدمه چینی برای فصل سوم بود. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، میلی بابی براون در گفتگو با خبرگزاری پرس آسوسیشن گفت بسیار علاقمند است که لئوناردو دی‌ کاپریو در فصل جدید سریال چیزهای عجیب حضور داشته باشد. گویا وی داستان را هم آماده کرده و به دی‌ کاپریو پیشنهاد داد با حضور در این سریال نقش برادر وی که چندین سال است گمشده را بازی کند. او در این باره گفت:
من داستان را از پیش آماده کرده‌ ام لئو، اگر می‌خواهی در سریال Stranger Things بازی کند، قرارداد حاضر است.
پیش از این نیز شان لوی (Sean Levi) تهیه‌ کننده این سریال اعلام کرده بود داستان فصل سوم یک سال پس از پایان فصل دوم و در تابستان سال 1985 جریان خواهد داشت. او اشاره کوتاهی به داستان فصل سوم داشته بود و اینکه رابطه‌ٔ دو شخصیت مایک و اِلِون قوی‌ تر می‌ شود و ادامه می‌ یابد و دو شخصیت مد مکس و لوکاس نیز رابطه‌ٔ بسیار دوستانه و نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت. وی در این رابطه گفته بود:
این شخصیت‌ ها نوجوانانی 13-14 ساله هستند و رابطه عاشقانه در این سن و سال معنای خاصی ندارد، اما این‌ طور هم نخواهد بود که همه‌ چیز ساده و سرسری و همیشه پایدار و خوش باشد. برای این که داستان کمی جذاب تر شود روابط بین شخصیت ها کمی ناپایدار و شکننده خواهد بود.
گفتنی است میلی بابی براون به‌ تازگی به جوان‌ ترین شخصی تبدیل شد که به انتخاب مجله تایمز در فهرست 100 فرد تأثیرگذار در جهان قرار گرفته است. چیزهای عجیب چیزهای عجیب

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications