ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

در فیلم دنیای ژوراسیک 3 دایناسور های هیبریدی حضور نخواهند داشت

پنجشنبه, 20 اردیبهشت, 1397
در فیلم دنیای ژوراسیک 3 دایناسور های هیبریدی حضور نخواهند داشت
به گزارش میم ست، کالین ترورو (Colin Trevorow) تایید کرد که دایناسور های هیبریدی در فیلم پارک ژوراسیک 3 (Jurassic World 3) حضور نخواهند داشت. البته می دانیم ک در پشت صحنه این فیلم تمامی دایناسور ها هیبریدی هستند. منظور از دایناسور هیبریدی در مجموعه فیلم های ژوراسیک در واقع حیواناتی هستند که حاصل تحقیقات روی DNA دایناسور ها و ترکیب کردن DNA چندین دایناسور با موجودات دیگر به وجود آمده اند تا نوع جدیدی از دایناسور ها تولید شوند. ایندومینوس رکس یکی از این نوع دایناسور ها بود که با هدف جذب مهمانان بیشتر به این پارک ساخته شده بود اما بعد ها در فیلم مشخص شد که هدف های دیگری نیز از ساخت این دایناسور وجود دارد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در فیلم پارک ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) که ماه بعد اکران خواهد شد، دایناسور هیبریدی بسیار خطرناک تری به نام ایندوراپتور معرفی می شود. ترورو در مصاحبه ای با توتال فیلم اعلام کرد که ایندوراپتور آخرین دایناسور هیبریدی این مجموعه فیلم ها خواهد بود و در قسمت سوم فیلم دیگر شاهد دایناسور هیبریدی نخواهیم بود. و در این فیلم دایناسور های اصلی و معمولی حضور خواهند داشت. او گفت:
"من منتظرم تا در فیلم سوم کمی به عقب تر و دوره دیرینه‌ شناسی برگردیم که حیوانات وحشی آن طبیعت واقعی همه دایناسورها است."
این اولین باری نیست که ترورو اعلام می کند که قرار است فیلم دنیای ژوراسیک 3 به عقب تر برگردد. او قبلا این فیلم را یک فیلم علمی ترسناک توصیف کرده بود و آن را با فیلم های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) مقایسه کرده بود. این خبر که قرار است فیلم دنیای ژوراسیک 3 روی دایناسور های قدیمی تمرکز کند، برای کسانی که از اندومینوکس رکس و کلا دایناسور های هیبریدی خوششان نمی آید، بسیار خوشحال کننده خواهد بود و به نظر می رسد که ایندوراپتور هم نتواند نظر آن ها را نسببت به دایناسور های هیبریدی عوض کند، پس ترورو بهترین تصمیم را گرفته است. فیلم دنیای ژوراسیک 3 (Jurassic World 3) برای اکران در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1401) برنامه ریزی شده است. ژوراسیک ژوراسیک

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications