ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

در خواست برای محاکمه روزنامه کیهان / کیهان نماینده مردم نیست

شنبه, 12 خرداد, 1397
محاکمه روزنامه کیهان

مردم در انتظار محاکمه روزنامه کیهان هستند.

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار سینمای ایران میثم زندی استاد دانشگاه، نویسنده و کارگردان تئاتر و رئیس هنرهای نمایش استان مازندران در مطلبی به نوشته های روزنامه کیهان در مورد بازگشت هنرمندان محبوب به کشور واکنش نشان داده و به نوعی خواستار محاکمه روزنامه کیهان شده است.

در پی درخواست ۱۰۰ سینماگر برجسته ایرانی به نمایندگی از خانواده عظیم و شریف فرهنگ، هنر و سینمای نظام جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رییس‌جمهور محترم، جناب دکتر حسن روحانی، مبنی بر رفع محدودیت ورود و خروج برخی از هنرمندان ایرانی و بخصوص بازگشت آقای بهروز وثوقی به کشور، روزنامه کیهان که کمترین پایگاه مردمی را در سطح جامعه دارد، باز هم خود را وکیل و قیم مردم نجیب و شریف ایران زمین قلمداد کرده و افاضه فرموده که: «مردم در انتظار محاکمه بهروز وثوقی هستند.»

می خواستم خدمت برادر عزیز، جناب آقای شریعتمداری و روزنامه ایشان عرض کنم که شما به قطعیت از طرف بنده و ۱۰۰ سینماگری که درخواست فوق را مطرح نموده و اکثر هنرمندان ایران زمین و تا جایی که از اطرافیانم می بینم و می شنوم از سوی بسیاری از مردم ایران هیچ وکالتی نداشته و از پایگاه و اعتبار اجتماعی و مدنی مناسبی برخوردار نبوده و حق ندارید بصورت عام از سوی مردم، سخن بگویید و اسباب دلخوری اکثریت جامعه را با این رفتار خودسرانه، فراهم نمایید.
حافظه تاریخی ملت ما و تاریخ ما، کنایه ها، توهین ها، تهمت ها، تخریب ها و در برخی موارد فحاشی های کیهان را به جامعه شریف، نجیب و فرهیخته هنرمندان ایران زمین، از یاد نخواهد برد. «امام محمدباقر(ع)»: مُحَرَّمَةٌ اَلجَنَّةُ عَلي القَتّاتينَ والمَشّائينَ بِالنَّميمةِ. آدم‌هاي سخن‌چين که کارشان مُدام تفرقه انداختن و دوبهم‌زني ميان مردم است، بهشت براي آن‌ها حرام خواهد بود. (اصول کافي، ج ٤، ص ٧٥) در ضمن برادرانه و دلسوزانه خدمت شما و برخی از همراهانتان عرض می نمایم که مردم با اتکاء به آگاهی روزافزون و تعالیم قرآن و پیروی از مشی انقلابی گری و آرمان های آن، بشدت به دنبال محاکمه روزنامه کیهان، شخص شما و امثال شما هستند و مطمئنم در زیر سایه خداوند عادل، رحمان و رحیم، این روز بزودی فرا خواهد رسید.
میثم زندی
نویسنده و کارگردان فیلم و تئاتر
محاکمه روزنامه کیهان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications