ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پوران درخشنده همچنان منتظر مجوز فیلم هیس! پسرها گریه نمی کنند

جمعه, 18 خرداد, 1397
هیس! پسرها گریه نمی کنند

صحبت های پوران درخشنده در مورد هیس! پسرها گریه نمی کنند

به گزارش میم ست در چند روز گذشته خبری مبنی بر عدم صدور پروانه ساخت برای فیلمنامه «هیس! پسرها گریه نمی کنند» در رسانه‌های مجازی منتشر شد. درجدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران امروز پوران درخشنده در واکنش به این موضوع گفت: زمانیکه فیلمنامه رد شد کسی از شورا با من تماسی نگرفت و علت رد فیلمنامه از سوی شورای پروانه ساخت به من اعلام نشد. رئیس سازمان سینمایی اعلام می‌کند که برای رد و یا قبول فیلمنامه‌ها باید تعامل میان نویسنده و اعضای شورای پروانه ساخت صورت بگیرد اما چرا این تعامل با من نشد؟ و حالا کسی هم علت رد فیلمنامه را به من توضیح نمی‌دهد!

درخشنده ادامه داد: حتی پس از اعلام شورای پروانه ساخت در هفته گذشته، من به شورای ارزشیابی رفتم و از آن‌ها خواستم تا تعاملی صورت بگیرد یا حداقل علت رد مجوز برای من توضیح داده شود اما این اتفاق هم رخ نداد. کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» بیان کرد: به هر حال شورای پروانه ساخت اعلام کرد که فیلمنامه من با رای و نظر اکثریت اعضا رد شده است. درخشنده با انتقاد از اینکه «نمی‌دانم چرا جلوی راه ما را گرفته‌اند؟» به اتفاقات اخیر یکی از مدارس تهران اشاره و اظهار کرد: وقتی این ماجراها پیش می‌آید، بیشتر ناراحت می‌شوم چون من رسالتی داشتم که این فیلم را برای جامعه‌ خود که اذعان دارم، خانواده‌ام هستند و از طرف آن‌ها سفارش ساخت این فیلم را گرفته بودم، بسازم. پوران درخشنده گفت: اکنون هم ممکن است با یک سری ممیزی‌ها به فیلمنامه «هیس! پسرها گریه نمی کنند» پروانه ساخت داده شود اما هنوز تصمیم برای این کار نگرفته‌ام و نمی‌دانم که می‌خواهم از فیلمنامه حذف کنم یا خیر. با توجه به صحبت رئیس سازمان سینمایی که بر شفاف‌سازی اقدامات اعضای شورای پروانه ساخت تاکید داشت، به نظر می‌رسد در این امر از سوی این اعضا کوتاهی صورت گرفته است و تعاملی بین آنها و صاحبان آثار وجود ندارد.

داستان فیلم «هیس پسرها گریه نمی کنند» درباره حوای یک مدرسه پسرانه است و به یکی از آسیب های کمتر پرداخته شده اجتماعی می‌پردازد.

هیس! پسرها گریه نمی کنند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications