ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

خانواده اوباما هم به سرویس پخش ویدیو نتفلیکس پیوستند.

چهارشنبه, 2 خرداد, 1397
خانواده اوباما هم به سرویس پخش ویدیو نتفلیکس پیوستند.
به گزارش میم ست حالا دیگر این سیاست مدارها هستند که وارد عرصه فیلم و سریال سازی می شوند. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، باراک اوباما و همسرش میشل قرارداد همکاری برای تهیه‌کنندگی برخی آثار سرویس استریم نتفلیکس را امضاء کردند و این قرارداد همکاری چند ساله خواهد بود. طبق گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منشتر کرده است باراک و میشل اوباما قرارداد همکاری چند ساله در جهت تهیه‌ کنندگی برخی آثار سرویس استریم نتفلیکس را امضاء کرده‌ اند که این آثار شامل مجموعه‌ های تلویزیونی، مستندها و فیلم‌ های بلند می‌شود. باراک و میشل اوباما در این راه به نام‌ های بزرگ دیگری از جمله رایان مورفی (Ryan Murphy) و شوندا ریمز (Shonda Rhimes) پیوستند. رایان مورفی، تهیه‌ کننده ِ مجموعه‌ تلویزیونی‌ گلی (Glee) و همچنین سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story)‌ به‌ تازگی یک قرارداد پنج ساله با نتفلیکس امضاء کرده است. بر اساس گزارش‌ های مختلف، این قرارداد بالغ بر 300 میلیون دلار ارزش دارد. همچنین اعلام شده است که قرارداد او با این سرویس استریم درست از زمانی آغاز می‌شود که قرارداد قبلی که با کمپانی فاکس قرن بیستم بسته بود، در تاریخ 1 جولای سال جاری (10 تیرماه 1397) به پایان می رسد. شبکه نتفلیکس در حال حاضر دو مورد از پروژه‌ های رایان مورفی یعنی سریال سیاستمدار (The Politician) و پیش درآمد سریالی فیلم دیوانه از قفس پرید (One Flew Over the Cuckoo's Nest) را خریداری کرده است، پروژه‌ های کنونی مورفی که توسط کمپانی فاکس ساخته می‌ شوند، یعنی سریال American Horror Story، سریال داستان جنایت آمریکایی (American Crime Story) و سریال عداوت (Feud) همچنان از شبکه FX پخش خواهند شد. باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در صحبت هایی راجع به همکاری با سرویس استریم نتفلیکس گفت:
یکی از لذت‌ های ساده و در عین حال ناب سرویس‌ های عمومی زمان ما، ملاقات با بسیاری از مردمان جذاب از هر نوع قشری بود و اینکه به آن‌ ها کمک کنیم تجربیات خود را با قشر بیشتری از مردم و تماشاچیان به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که من و میشل برای همکاری با نتفلیکس دست به کار شدیم. امیدواریم که شرایط بهتری برای افراد مستعد، توانمند و خلاق که قادر هستند همدلی، یگانگی و درک روابط انسانی را بهتر کنند، ایجاد کنیم و به آن‌ها کمک کنیم تا داستان‌ هایشان را با مردم تمام دنیا به اشتراک بگذارند.
میشل اوباما، بانوی اول پیشین ایالات متحده آمریکا نیز در رابطه با این همکاری گفت:
من و باراک همیشه به قدرت داستان‌ سرایی به جهت الهام بخشیدن به ما، سبب شدن متفاوت اندیشیدن در مورد دنیای اطراف‌ مان و همچنین کمک به ما در جهت باز کردن دریچه قلب و افکارمان به روی دیگران، اعتقاد داشتیم. دنیای بی‌ نظیر سرویس نتفلیکس بهترین زمینه برای روایت چنین داستان‌ هایی است که دوست داریم با دیگران به اشتراک بگذاریم و بی‌صبرانه منتظر آغاز این همکاری تازه هستیم.
اطلاعات بیشتری از قرارداد بین باراک و میشل اوباما با سرویس استریم Netflix اعلام نشده است. و به نظر می رسد به این زودی ها تولیدات آنها پخش نشود. اوباما اوباما

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications