ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حضور نائومی هریس در 25 امین فیلم جیمز باند

شنبه, 25 فروردین, 1397
جیمز باند
به گزارش میم ست، کار تولید بیست و پنجمین فیلم جیمز باند (James Bond) با نام باند 25 قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و دنیل کریگ (Daniel Caraig) اعلام کرده است که دوباره در نقش مامور 007 بازی خواهد کرد. علامت سوالی درباره شخصیتی وجود دارد که تقریبا در همه فیلم های جیمز باند حضور داشته است، نائومی هریس (Naomi Harris) که در دو فیلم آخر جیمز باند نقش اوی مانیپنی - یا همان خانم مانیپنی - را بازی کرده است در مصاحبه اخیر خود گفت که هنوز به او نگفته اند که در فیلم بعدی جیمز باند حضور داشته باشد یا خیر. شخصیت مانیپنی برای اولین باز در کنار شان کانری (Sean Connery) در فیلم Dr No در سال 1962 حضور پیدا کرد. او منشی MI6 بود و گهگاهی هم تنش های عاشثانه ای بین او و جیمز باند رخ می داد. لویس مکسول (Lois Maxwell) بازی به یادماندنی و زیبای در نقش این شخصیت داشت و به آن روح و جان تازه ای بخشید. با احتساب هریس و مکسول، 6 بازیگر مختلف در 24 فیلم قبلی جیمز باند شخصیت مانیپنی را بازی کرده اند. شخصیتی که هریس ساخته بود بسیار جذاب و جالب بود و اولین بار در فیلم Skyfall حضور پیدا کرد که در یک اتفاق ناخواسته طی یک بمب گذاری باند را زخمی کرد. در پایان آن فیلم نیز به سمت دفتر دار برگزیده شد و در طول حوادث فیلم جیمز باند: روح (James Bond: Specture) نیز یکی از دوستان نزدیک جیمز باند بود. در فیلم باند 25 نیز منتظریم تا او را در این نقش دوست داشتنی اش ببینیم. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در برنامه گراهام نورتون (Graham Norton) که از شبکه BBC پخش می شود از هریس درباره فیلم در حال ساخت جیمز باند سوال پرسیده شد ولی جوابی او چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند بشنوند. او پاسخ داد:
"من چیزی نمی دانم. نمی دانم که قرار است در این فیلم حضور داشته باشم یا نه ولی می دانم که قرار است فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود. هیچ انتظاری برای بازی در این فیلم ندارم و واقعا نمی دانم."
التبه هریس می تواند منتظر تماسی از طرف دنی بویال (Danny Boyal) کارگردان این فیلم طی چند ماه آینده باشد چرا که آنها قبلا در فیلم 28 روز بعد (28 Days Later) با هم همکاری داشته باشد و به نوعی می تواند دیدار دوباره ای برای آنها باشد، مگر این که کارگردان بخواهد تغییراتی در گروه بازیگری این فیلم انجام دهد. البته بازگشت هریس به این فیلم بسیار محتمل است و ماه هم دوست داریم دوباره این بازیگر دوست داشتنی را در نقش خانم مانیپنی ببینیم. هنوز تاریخی برای اکران فیلم جدید James Bond اعلام نشده است و هرگونه اطلاعاتی راجع به این فیلم منتشر شود به اطلاع شما خواهیم رساند. جیمز باند جیمز باند  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications