ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حامد همایون خواننده فیلم ماموریت غیرممکن با بازی شریفی نیا شد

شنبه, 12 خرداد, 1397
حامد همایون

حامد همایون برای فیلم «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری می خواند.

به گزارش میم ست، ماموریت غیرممکن به کارگردانی یعقوب غفاری یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها است و فیلمبرداری آن یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در تهران آغاز می شود. و حامد همایون نیز در آن حضور خواهد داشت.

محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این پروژه سینمایی است، همچنین قرار است ۵ تن از خواننده پاپ در نقش خود در این فیلم بازی کنند.

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران حامد همایون با اجرای ترانه «چتر خیس» در فیلم اولین خواننده «ماموریت غیرممکن» خواهد بود.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون این که بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد.

عوامل این فیلم عبارتند از  تهیه کننده: محمود فلاح، مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، نویسنده فیلمنامه: اباریس تنظیفی، مدیر تولید: امیر اسکندری، جانشین تولید: علی مجد کمایی، طراح صحنه و لباس: بهنام کلامی، مدیر فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، صدابردار: جعفر علیان، امور مالی: عبدالحمید رهنمای، صدا گذار: محسن روشن، مدیر تدارکات: سعید رضوی، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، آهنگساز: امین غفاری، عکاس: نادر فوقانی و مشاور رسانه ای: مریم حضرتی.

درباره حامد همایون

سید حامد محمودزاده خواننده پاپ ایرانی است. همایون نخستین کنسرت خود را با قوی ترین آهنگ‌ها شروع کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۴ با استقبال مخاطبان مواجه شد آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده‌است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد. نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. و هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم. حامد همایون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications