ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جیسون موموا تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار آکوامن را منتشر کرد

دوشنبه, 20 آذر, 1396
آکوامن
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، جیسون موموا (Jason Momoa) تصویری از فیلم مستقل خود آکوامن (Aquaman) منتشر کرده و مصاحبه ای نیز با سایت اینترتیمنت ویکلی داشته است. به گزارش میم ست، پس از شکست مفتضحانه فیلم Justice Leauge در سینما، جیسون موموا (Jason Momoa) بازیگر نقش آکوامن در این فیلم تصاویری از فیلم انحصاری و مورد انتظار خود یعنی آکوامن منتشر کرد . این بازیگر محبوب (بیشتر به خاطر بازی در نقش کال دروگو در سریال Game Of Thrones) در مصاحبه ای با خبرنگار سایت EW یا اینترتیمنت ویکلی (Entertainment Weekly) خطاب به گزارشگر این مجله خبری، درباره فیلم آکوامن و تفاوت‌های آن با فیلم Justice League (لیگ عدالت) صحبت کرد .
فیلم لیگ عدالت تنها یک هفته از این شخصیت را برای مخاطب نشان می‌دهد و همه زندگی او نیست. او کاملا یک جانور متفاوت است. در فیلم آکوامن شما می‌بینید که چه زمانی و چگونه پدر و مادر آرتور کری یکدیگر را ملاقات می‌کنند و بعد از آن چه بلاهایی سر آنها می‌آید. بعد از این اتفاقات شما خواهید دید که چگونه این پسربچه بزرگ می‌شود و قدرت‌های پنهانی خود را به مرور زمان پیدا می‌کند که همین قدرت‌ها و استعدادها باعث می‌شود که هیچ کدام از دو سمتی که نژادشان در هویت آرتور وجود دارد، او را در جمع خود قبول نکنند. این اتفاقات سر او می‌آید که باعث می‌شود آرتور تبدیل به این مردی شود که می‌بینید و به کلی یک دیوار بزرگ به دور خود می‌کشد. شما خیلی آرام آرام و به مرور زمان مردی را می‌بینید که روز به روز سخت‌تر و منزوی‌تر می‌شود و کاملا نسبت به پادشاه شدن و رهبری مردمی که او را قبول ندارند بی‌میل است و از طرف دیگر هم قدرت‌های ناشناخته‌ای دارد که نمی‌داند دقیقا باید با آنها چه کار کند. من فکر می‌کنم جیمز وان کار فوق‌العاده خوبی درباره آن انجام می‌دهد.
علاوه بر جیسون موموا در نقش اکوامن ، بازیگران دیگری از جمله ویلم دافو (Willem Dafoe) در نقش وولکو ، تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش تام کری، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش نرئوس ، یحیی عبد المتین دوم در نقش بلک مانتا ، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش اوروم ماریو (استاد اقیانوس) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانتا در این فیلم حضور داشته و ایفای نقش کرد اند. جیمز وان (James Wan) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و فیلم نامه فیلم نیز توسط ویل بیل (Will Bill) نوشته شده است . فیلم آکوامن (Aquaman) قرار است در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) اکران شود. آکوامن آکوامن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications