ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جفری رایت بازیگر سریال Westworld به جمع بازیگران فیلم The Goldfinch پیوست

جمعه, 22 دی, 1396
Westworld
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، جفری رایت بازیگر سریال محبوب Westworld شبکه HBO مذاکراتی به کمپانی برادران وارنر و استودیوی فیلم سازی آمازون داشت تا در اقتباس سینمایی از رمان The Goldfinch بازی کند ، در ادامه با ما همراه باشید. به گزارش میم ست ، بنابر گزارش Variaty ، جفری رایت (Jeffrey Wright) بازیگر فیلم هایی چون Hunger Games و سریال WestWorld در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر و استودیوی آمازون برای نقش آفرینی در اقتباس سینمایی The Goldfinch است . رایت که قرار است نقش Hobie را بازی کند به آنسل الگورت (Ansel Elgort) بازیگر نقش تئو و ویلا فیتزجرالد بازیگر نقش کیتسی باربور و آنرین برنارد بازیگر نقش بوریس در این فیلم پیوسته است . این فیلم قرار است از روی کتاب دونا تارت (Donna Tartt) ساخته شود. Hobie در کتاب شریک ولتی بلکول (Welty Blackwell) و محافظ قانونی تئو است ، همچنین THR گزارش داد که لوک ویلسون (Luke Wilson) نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است و قرار است نقش پدر الکلی تئو را بازی کند. در توضیح رمان The Goldfinch آمده است که :
"تئو دکر (Theo Decker) پسر بچه سیزده ساله ای است که به طور معجزه آسایی از یک تصادف که منجر به مرگ مادرش می شود نجات پیدا می کند . پدرش او را رها می کند و توسط خانواده ای به فرزند خواندگی قبول می شود و در خانه عجیب و غریب آنها زندگی می کند . توسط همکلاسی هایش که نمی دانند چگونه با او صحبت کنند اذیت می شود . از مادرش یک شی عجیب به یادگار دارد یک نقاشی مرموز و کوچک که در نهایت تئو را درون خودش می کشد و ... "
جفری رایت به خاطر بازی در نقش برنارد لاو سریال محبوب و موفق شبکه HBO یعنی Westworld معروف شد و همچنین در سری فیلم های The Hunger Games در نقش بیتی نیز بازی کرده است . Westworld WestworldWestworld

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications