ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جزییات جدید فیلم The Predator از زبان Thomas Jane

پنجشنبه, 11 آبان, 1396
Predator - فیلم نیوز

در ادامه ی مجموعه ی فیلم های درنده (Predator ) حالا صحبت از ساخت قسمت جدید آن به کارگردانی شین بلکShane Black ) مطرح است. جزییات دقیقی از داستان این فیلم منتشر نشده اما می تواند حدس هایی درباره ی آن زد.

به گزارش میم ست،  زمانی که صحبت از ساخت فیلم جدید Predator به کارگردانی Shane Black مطرح می شود دیگر نمی توان جلوی طرفداران آن را گرفت. درواقع زمانی که این خبر منتشر شد هیجان خاصی بین مردم و طرفداران این مجموعه شکل گرفت و همه امیدوار بودند که می توان منتظر یک فیلم درست و حسابی بود.

خبری که به تازگی درباره این فیلم منتشر شده خیال ما را از قبل هم راحت تر کرده، حالا می دانیم Black برای نوشتن فیلمنامه ی The Predator با دوست و همکاری قدیمی خود فرد دکرFred Dekker ) که با او در فیلم دسته ی هیولاهاThe Monster Squad ) نیز همکاری کرده بود کار کرده، همچنین درباره ی داستان گفته شده که این فیلم بیشتر از آن که بخواهد یک ریبوت و بازسازی از فیلم نخست باشد به نوعی یک دنباله است و در ادامه ی اتفاقات آن رخ می دهد. تمام چیزی که از داستان فیلم می دانیم به همین جا ختم می شود و اطلاعات دیگری در این باره هنوز منتشر نشده است.

روز گذشته توماس جینThomas Jane ) از بازیگران این فیلم در برنامه ی Shadow Nation درباره ی این فیلم صحبت کرد:

یکی از فیلک های خیلی خوب این مجموعه میشه قطعا، ما که خودمون خیلی خومون اومده. داستانشم فوق العادس و مطمئنم طرفدارای این مجموعه ازش خوششون میاد. نمی تونم داستانو بگم چیه ولی اینو بدونین که قراره کلی آتیش بازی بشه و حسابی بین ما و بیگانه ها کلی دریگری وجود داره.

بازیگران زیادی رد این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که در کنار Jane می توان از Boyd Holbrook، Trevante Rhodes و Edward James Olmos نام برد.

 

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ 3 آگوست سال 2018 در حال آماده شدن است که این یعنی مدت زیادی تا اکران آن باقی مانده. برای پیگیری اخبار این فیلم و دیگر فیلم ها میم ست را دنبال کنید.

Predator - میم ست

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications