ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جادوگر شرق شهر، سریال جدید کیت وینسلت برای شبکه HBO

پنجشنبه, 4 بهمن, 1397
جادوگر شرق شهر، سریال جدید کیت وینسلت برای شبکه HBO

به گزارش میم ست، کیت وینسلت (Kate Winslet) بازیگر برنده اسکار قرار است در یک مینی سریال به نام جادوگر شرق شهر (Mare of Easttown) برای شبکه HBO ایفای نقش کند. بنابراین سریال جدید کیت وینسلت، سریال جنایی دیگری برای شبکه HBO خواهد بود. پیش از این هم وینسلت با شبکه HBO همکاری داشته و در یک سریال 5 قسمتی به نام میلدرد پیرس (Mildred Pierce) بازی کرده است که برای بازی در این سریال، جایزه امی بهترین بازیگر نقش اصلی مینی سریال را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: حضور شخصیت های سریال دیردویل در فصل سوم سریال مجازاتگر

برد اینگلسبی وظیقه نویسندگی تمام قسمت های سریال جدید کیت وینسلت را بر عهده داشته و ممکن است وظیفه ساختن این سریال را هم بر عهده بگیرد. داستان این سریال در شهر کوچکی در پنسلوانیا جریان دارد که در وینسلت به عنوان یک کارگاه دنبال قاتل بی رحمی می گردد. اطلاعات زیادی از این سریال در دسترس نیست.

اینگلسبی نویسندگی فیلم هایی همچون Out of Furnace با بازی کریستن بیل و فیلم اکشن Run All Night با بازی لیان نیسون را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین او وظیفه نویسندگی فیلم بعدی بن افلک با نام Torrance را بر عهده دارد که افلک در آن نقش یک بازیگر بازنشسته بستکتبال را بازی خواهد کرد که درگیر اعتیاد شده و تلاش می کند که اعتیاد را کنار لگذارد و بار دیگر در مقام مربی به بستکتبال بازگردد.

بنابر گزارشی که سایت ددلاین منتشر کرده، فاش شده است که سریال جدید کیت وینسلت درباره یک کاراگاه در یک شهر کوچک است که به دنبال یک قاتل محلی می گردد. بنابر اطلاعات منتشر شده، گوین اوکانر (Gavin O'Conner) وظیفه کارگردانی این مینی سریال 5 قسمتی را بر عهده خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید : مدت زمان هر قسمت از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت لو رفت

پل لی هم تهیه کننده سریال جدید کیت وینسلت خواهد بود، او تهیه کنندگی سریال دیگری از شبکه HBO یعنی سریال Big Little Lies را بر عهده داشته است. فصل اول این سریال در 7 قسمت تولید و پخش شد و توانست در 16 بخش مراسم امی نامزد دریافت جایزه شود. فصل دوم این سریال هم ماه ژوئن امسال منتشر خواهد شد.

سریال جدید کیت وینسلتسریال جدید کیت وینسلت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications