ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تیزری از پشت صحنه فیلم سینمایی طلا منتشر شد

چهارشنبه, 31 اردیبهشت, 1399
تیزری از پشت صحنه فیلم سینمایی طلا منتشر شد

به‌تازگی تیزری از پشت صحنه فیلم سینمایی طلا ساخته پرویز شهبازی منتشر شده است.

به گزارش میم ست و به نقل از زومجی فیلم سینمایی «طلا» ساخته پرویز شهبازی مدتی است که به‌صورت آنلاین اکران شده است. این فیلم ایرانی درواقع دومین فیلم اکران آنلاین سینمای ایران است. فیلم سینمایی «طلا» برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ تیزری از پشت صحنه فیلم سینمایی «طلا» منتشر شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود در این تیز شاهد تصاویری با حضور بازیگران فیلم سینمایی «طلا» هستیم. تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی «طلا» را در زیر تماشا کنید.

 

فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده است. این فیلم پربازیگر با بازی هومن سیدی، نگار جواهریان، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان ساخته شده است. پرویز شهبازی، کارگردان فیلم سینمایی «طلا» سابقه ساخت فیلم‌های «عیار ۱۴»، «دربند» و «نفس عمیق» را دارد. هومن سیدی، بازیگر فیلم سینمایی «طلا» سابقه ساخت فیلم‌های «سیزده»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «خشم و هیاهو» را ساخته است. نگار جواهریان، بازیگر فیلم سینمایی «طلا» سابقه بازی را در فیلم‌های «نگار» و «اعترافات ذهن خطرناک من» دارد. نیما نادری، نویسنده زومجی در نقد فیلم سینمایی «طلا» می‌نویسد:

طبیعتا فیلم از لحاظ منطق عملکردی کاراکترها، می‌توانست بهتر عمل کند و اگر شخصیت‌ها تصمیماتی عاقلانه‌تر می‌گرفتند، بحران‌های متعدد رقم نمی‌خورد. فیلم از لحاظ فیلمنامه گرچه یک کل منسجم است اما در جزء ایرادهای اساسی و منطقی دارد که مربوط‌به اتفاقات و واکنش شخصیت‌هاست.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications