ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

توهین روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا ! / “یک پیرزن بازیگر”!

پنجشنبه, 11 بهمن, 1397
افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

روز گذشته روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا بازیگر خوب سینما توهین کرد و او را به دلیل سخنانش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر "یک پیرزن بازیگر" خواند. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، صحبت های شب گذشته فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر واکنش تند روزنامه کیهان و توهین این روزنامه به بازیگر خوب سینما را در پی داشت.

البته این صحبت ها با واکنش های بسیاری همراه بود. تلوزیون و رسانه ها برداشت های متفاوت و نامربوطی را از سخنان بازیگران و کارگردانان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر منتشر کردند و این رویداد بزرگ فیلم و سینما را به حاشیه کشیدند.

روز گذشته روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا توهین کرد و او را به دلیل سخنانش در مراسم افتتاحیه "یک پیرزن بازیگر" خواند. متن کامل سخنرانی فاطمه معتمدآریا و دیگر هنرمندان در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

روزنامه کیهان خطاب به فاطمه معتمدآریا نوشت:

"یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است، با بی انصافی به سیاه ‌نمایی درباره شرایط حضور خود در سینما پرداخت و خبر دروغی را درباره یک شاعر به عنوان یک واقعیت، به زبان آورد و منتشر کرد.

خطاب به خانم معتمدآریا، این به اصطلاح هنرمند می‌گوییم که؛ اگر انقلاب اسلامی نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پیدا نمی‌ کردید.

به برکت همین نظام بود که امروز به ‌رغم نمک ‌نشناسی ‌هایتان همچنان می ‌تازید و خود را طلبکار هم می‌ دانید! همین شما بودید که در دهه ۷۰ در کنار دو همکارتان به شکلی مبتذل به شهدا اهانت کردید و با بزرگواری نظام رو به ‌رو شدید.

انتظار آن بود حالا که  پیرزنی سرد و گرم چشیده هستید، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بینش و دانش برخوردار باشید. نمکدان نشکنید، منشا نشر دروغ نشوید و عاقلانه زندگی کنید."

نظر شما در مورد جملات و توهین روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications