ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مارول تصاویر جدیدی از فیلم کاپیتان مارول را منتشر کرد

چهارشنبه, 10 بهمن, 1397
کاپیتان مارول

به گزارش میم ست، تقریبا یک ماه دیگر یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال و کمپانی مارول استودیو یعنی فیلم کاپیتان مارول اکران خواهد شد با این که چند تریلر و تیزر از این فیلم سینمایی منتشر شده و اطلاعات زیادی از جدیدترین ابرقهرمان زن دنیای سینمایی مارول به ما داده است اما هواداران همچنان تشنه دانستن اطلاعات بیشتری از این فیلم ابرقهرمانی و کارول دنورز هستند.

بیشتر بخوانید :تاد فیلیپس فیلم نامه فیلم مستقل جوکر را بار ها بازنویسی کرده است

مارول به تازگی عکس های جدیدی از شخصیت های این فیلم منتشر کرده است که در اخر این پست می توانید آنها را مشاهده کنید. در این تصاویر جدید، کارول دنورز با بازی بری لارسون (Brie Larson)، رونان با بازی لی پیس (Lee Pace) بعضی از اعضای استار فورس جود لاو (Jude Law) که به نظر می رسد نقش کاپیتان مار-ول (Captian Mar-vell) را ایفا نمی کند و ساموئل ال جکسون (Samuel L. JacKson) که خیلی جوان به نظر می رسد را مشاهده می کنیم.

بازیگران دیگری همچون کلارک گرگ (Clark Gregg)، آنت بنینگ (Annette Benning) و جیمون هونسو (Djimon Hounsou) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم کاپیتان مارول برای اکران در تاریخ 8 مارس 2019 یعنی (17 اسفند 1397) برنامه ریزی شده است. خلاصه داستان این فیلم را با هم می خوانیم :

بیشتر بخوانید : تاریخ انتشار فیلم رستاخیز تا تابستان ۲۰۱۹ به تعویق افتاد

این فیلم ماجرا های کارول دنورز را در دهه 1990 میلادی و قبل از دنیای سینمایی مارول که تا حالا دیده ایم را روایت می کند که طی اتفاقاتی که برای او می افتد، کارول دنورز به یکی از قویترین ابر قهرمانان زمین تبدیل می شود در همین حال، جنگی که بین دو نژاد فضایی جریان دارد به زمین کشیده می شود و کاپیتان مارول تا به خودش بجنبد، خود را در این جنگ می بیند و باید از زمین و مردم آن از این جنگ نابرابر دفاع کند و ...

کاپیتان مارول کاپیتان مارول کاپیتان مارول کاپیتان مارول کاپیتان مارول کاپیتان مارول کاپیتان مارول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications