ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ترامپ در فصل چهارم افسانه های فردا حضور خواهد داشت

جمعه, 17 فروردین, 1397
ترامپ در فصل چهارم افسانه های فردا حضور خواهد داشت
به گزارش میم ست،در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، قسمت این هفته، افسانه های فردا سفری به اوایل دهه 80 داشتند، که در آن زمان باراک اوباما با بازی درخشان لاول آدامز-گری (Lovell Adams-Gray) در دانشگاه اکسیدنتال مشغول تحصیل بود. ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎ مجبور شدند از رئیس جمهور آینده ایالات متحده در برابر گراد که باز هم قصد خرابکاری داشت محافظت کنند. البته آنها در آخر کار حافظه اوباما را پاک کردند تا این حوادث را از یاد ببرد، بعد از اینکه ری با بازی برندون روث (Brandon Routh) گراد را با اشعه کوچک کننده مخصوص خودش کوچک کرد. در جایی، بچه های تیم نمی دانستند که چه کاری درباره دیمین دارک با بازی نیل مکدوناف (Neal McDonough) انجام دهند. سارا با بازی کتی لاتز (Caity Lotz) سراغ اوباما رفت و از او مشاوره گرفت، در آخر کار سارا گفت  "واقعا دلم برات تنگ میشه".
در یک گفتگو با TV Line از ﮐﻠﻤﺮ سوال شد که آیا دوست دارد در یکی از قسمت های آینده سریال افسانه های فردا رئیس جمهور وقت آمریکا را هم نشان دهد؟ ﮐﻠﻤﺮ هم اینطور جواب داد: "فکر میکنم که شما الان این رو تضمین کردید، واقعا دوست دارم که ترامپ در دهه هشتاد را ببینم، این می ترکونه " پس منتظر حضور ترامپ در فصل بعدی این سریال باشید.
ﮐﻠﻤﺮ همچنین در مورد سکانس های اوباما صحبت کرد، و فاش کرد که یک از صحنه های او تقریبا حذف شده بود: "ما تقریبا صحنه ای که سارا به عقب برمیگردد و با او حرف می زند را حذف کرده بودیم… چون پول کافی نداریم و تمام بقیه این چیزها." در ابتدا، ﮐﻠﻤﺮ نگران بود که گفتگوی سارا با اوباما لازم نباشد، او اعتراف کرد که این صحنه طراحی شده بود تا یک "نامه عاشقانه" به رئیس جهمور سابق باشد. در پایان، کلمر از این که آن صحنه حذف نشده بود خوشحال بود. بنابراین شاید در یکی از قسمت های فصل بعدی شاهد یک ترامپ 30 ساله شویم، ولی نمی توانیم حدس بزنیم که چه نقشی در داستان خواهد داشت و اصلا چرا با ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎ برخورد می کند، اما اگر حضور او قطعی شود بزودی مطلع خواهیم شـد. دوشنبه نهم آوریل (20 فروردین) آخرین قسمت سریال افسانه های فردا از شبکه CW پخش خواهد شد. افسانه های فردا
افسانه های فردا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • asma
    asma

    6 سال پیش

    منم شنیدم مهرماه میاد


  • علی مرادی
    علی مرادی

    6 سال پیش

    هنوز رسمی نشده، ولی به احتمال زیاد اواسط مهرماه پخش میشه


  • ali
    ali

    6 سال پیش

    فصل چهارمش کی میاد؟


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications