ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم سرزمین زامبی ها مشخص شد

پنجشنبه, 27 اردیبهشت, 1397
زامبی
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، زمان تقریبی اکران فیلم سرزمین زامبی‌ ها 2 (Zombieland 2) تایید و اعلام شده است. پل ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سرزمین زامبی ها (Zombieland) محصول سال 2009 را بر عهده داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله آن را نیز بر عهده دارند. آن‌ ها در مصاحبه با Vulture گفتند که فیلم سرزمین زامبی ها 2 برای اکران در اکتبر سال 2019 (مهر یا آبان 1398) برنامه‌ ریزی شده است و آن‌ ها امیدوارند که تا بتوانند این فیلم را در تاریخ در نظر گرفته شده منتشر کنند. علاوه بر این، ورنیک و ریس ضمن تایید زمان احتمالی شروع فیلمبرداری این فیلم تایید کردند که بازیگران اصلی فیلم Zombieland در دنباله آن باز خواهند گشت. ورنیک گفت:
"فیلم Zombieland در اکتبر سال 2009 اکران شد و ما حالا در آستانه دهمین سالگرد انتشار این فیلم هستیم. نمی‌ دانیم که شما برای دهمین سالگرد این فیلم، قصد انجام چه کاری را دارید اما شاید در دهمین سالگرد اکران فیلم، فیلم سرزمین زامبی ها 2 را تماشا کنید. امیدواریم که فیلمبرداری این فیلم را از اوایل سال 2019 آغاز کنیم که برای اکرانش در اکتبر سال 2019 آماده بشود. ضمنا بازیگران اصلی هم در این فیلم حضور خواهند داشت.  اطلاعات زیادی درباره این فیلم وجود دارد اما در حال حاضر نمی توانیم خیلی از آنها را بازگو کنیم. فقط می‌ توانیم بگویبم فیلم Zombieland 2 همان چیزیست که طرفداران فیلم Zombieland و بسیاری از ما آرزوی دیدن آن را داشتیم. امیدواریم که به‌ زودی طرفداران به آرزویشان دست پیدا کنند."
فیلم Zombieland به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) در سال 2009 اکران شد و علاوه بر دریافت نظر مثبت منتقدان، توانست عملکرد خوبی را نیز در گیشه داشته باشد. این فیلم آخر الزمانی، کمدی و زامبی محور که با بودجه‌ای معادل 23.6 میلیون دلار ساخته شده بود، موفق شد حدود 102.4 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) ، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، اما استون (Emma Stone) و ابیگیل برسلین (Abigail Breslin)، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم سرزمین زامبی ها حضور داشتند. علاوه بر بازگشت این چهار بازیگر برای دنباله این فیلم، فلیشر نیز برای کارگردانی فیلم Zombieland 2 باز خواهد گشت. زامبی زامبی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications